| کد خبر: 270717 |

آغاز اصلاحات هندسی پل ورودی رودبار و احداث پل جدید؛ به زودی

◄ احتمال احداث مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار قوت گرفت

به منظور رفاه حال کسبه های رودباری تصمیم بر این شد تا مسیر بازگشت از داخل شهر رودبار عبور کند ولی اگر به نتیجه برسیم که مسیر بازگشت این آزادراه افتتاح شود، قطعا آن را انجام خواهیم داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی وعده داد: اصلاحات هندسی پل ورودی رودبار و احداث پل جدید به زودی آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ۱۱ فروردین در جلسه بررسی عملکرد دستگاه های خدمات رسان گیلان در حوزه سفرهای نوروزی گفت: اصلاحات هندسی در محور مواصلاتی منجیل رودبار به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیر بازگشت انجام می شود.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ اتوبان اصفهان شیراز ؛ تردد رایگان 6 ماهه تا کی ادامه دارد؟

او تاکید کرد: احداث پل جدید نیز توسط سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای در حال بررسی بوده و به زودی آغاز می شود.

بذرپاش با بیان اینکه آسایش و رفاه مردم و مسافران مهم ترین هدف دولت در کشور است، افزود: در شهر رودبار باید اصلاحاتی انجام و تصمیمات سریعا اجرا شود زیرا رفاه و امنیت مسافران یکی از اهداف دولت در کشور است، در همه مقاطع سال تردد در جاده ها زیاد نیست، بنابراین با اتخاذ تصمیماتی می توان ترافیک را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار به منظور رفاه حال کسبه های رودبار افتتاح نشده است، گفت: افتتاح آزادراه منجیل رودبار یکی از اقدامات دولت سیزدهم بوده است ولی به منظور رفاه حال کسبه های رودباری تصمیم بر  این شد تا مسیر بازگشت از داخل شهر رودبار عبور کند ولی اگر به نتیجه برسیم که مسیر بازگشت این آزادراه افتتاح شود، قطعا آن را انجام خواهیم داد.

بذرپاش با بیان اینکه از طریق طرح مولدسازی گامی مهم در راستای رفع نقاط حادثه خیز در جاده های کشور انجام خواهد شد، تصریح کرد: مسئولیت شورای ترافیک در استان بر عهده استانداران بوده و در سال جدید نیز تمامی استانداران در استان های کشور از طریق مولدسازی نقاط حادثه خیز را برطرف می کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز در کشور اظهار کرد: با تأکید رئیس جمهور یک کشته نیز برای کشور زیاد است، تعداد ۷۲۵ نقطه حادثه خیز در کشور با همکاری پلیس و مجموعه دولت برطرف شده و در سال جدید و با دستور رئیس جمهور این امر ادامه دار است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 10 1

    ساخت باند رفت ۱۲ سال طول کشید حتما برگشتش یه ۲۰ سالی زمان می برد

  • ایرانی 15 0

    آقای وزیر آقای دانشمند هزینه بنزین اتلاف شده در مسیر برگشت را به مغازه داران بدهید هم ثروت این کشور را به فنا نمیدهید هم منت سر مغازه داران بگذارید وقت تلف شده مردم هم پیشکش .ای خدا......

  • ناشناس 7 1

    سلام ممنون میشیم مسیر برگشت ازادراه رشت قزوین که از داخل رودبار میگذره از همون اتوبان تازه که تازه ساختن عبور کنه،درواقع توو این شلوغیا بالعکسش کنن تا مردم هم اذیت نشن توو بار سنگین ترافیک داخل و ورودی رودبار،بقیه روزا هم از داخل رودبار رد بشه مشکلی پیش نمیاد

  • اکبری 4 1

    چرا جناب وزیر فکری به حال ترافیک مشکل مردم در منطقه امام زاده هاشم سراوان نمی‌کنند هر چه قدر آزاد راه بزنید گلوگاه انتها بسته بار ترافیک را همین طور وارد امام زاده هاشم
    ش وسراوان میکنید فکر چاره کردن در منطقه اصلی امام زاده هاشم هست

  • محمدرضا 16 1

    ما نباید به پای مغازه های زیتون فروشی که قدرت و پول دارند بسوزیم هرکی میخواد زیتون بخره حتما از مسیر رودبار میره و بقیه از مسیر جدید

  • ح.پ 12 1

    چطور بفکر ساختن بزرگراه چالوس و رامسر هستید که کلی شهرها و فروشگاههای مسیر را از گردونه خارج میکند حالا بخاطر زیتون فروشها نمیتوانی راه برگشت بسازید عجبا .......

    • ناشناس 1 0

      بعد از ۴ دهه حرف زدن و رفت و آمد دولت های بسیار از این جناح و اون جناح ، متاسفانه کماکان بازم داریم حرف می زنیم که با این همه پتانسیل ، نیاز داریم به :
      ۱ . بحث فرآوری و بسته بندی صادراتی برای این همه محصول در سرتاسر این کشور
      ۲ . بحث دیپلماسی اقتصادی یعنی در هر سفارت خانه سیاسی ما ، حداقل ۱ رایزن اقتصادی مسلط بر علم این کار و زبان انگلیسی و زبان محلی باید حضور داشته باشد که تولیدات و محصولات ما را با طرف های آن کشور ببندد و نیازهای کشور را هم در آن کشور جست و جو کند برای واردات ، یک درآمد مناسب ثابت بگیرد و یک بخش پورسانتی بابت بازاریابی بین المللی برای تولید کننده های و تامین نیازهای کشور ، در کشورهایی مثل روسیه ، چین ، هند ، برزیل ، آفریقای جنوبی و ... که باید حداقل ۴ ۵ رایزن حرفه ایی مقیم داشته باشیم و البته نمایشگاه های دائمی در بهترین خیابان بهترین منطقه پایتخت های ۷ ۸ کشور که محصولات ما ، داغ داغ به شکل مستقیم به دست مردمان آن کشور برسد تاجرین آن منطقه هم به آن کشور نزدیک شان برن و همان جا قرارداد بنویسن بجای اینکه ایران بیان .
      ما هنوز هم داریم حرف می زنیم تا ۱۴۱۰ هم این صحبت ها را تکرار می کنیم زنده موندیم تا ۱۴۲۰ هم باز تکرار می کنیم بعد بچه های ما باید تا ۱۴۵۰ تکرار کنند اما تهش لب و دهن بی خودیه هر استان ما حداقل ۲ ۳ محصول بی نظیر برای رقابت در بازارهای جهانی و ورود دلار دارد شگفتا که از محصول ظاهرا بی ارزشی مثل پشم بز که به کالایی نهایی و بسته بندی شکیل صادراتی برسد وضعیت ۲ ۳ استان ایران ، کالیفرنیا می شود اما اندک اراده ها در چنین مسیری هم شکسته می شود همین زیتون رودبار می تواند به جای فروش سنتی ۱۰۰ سال پیش لب جاده ، به شکل بسته بندی در سرتاسر کشور و بازارهای منطقه به فروش برود تا رضایت بومیان هم کسب شود همان محلات می تواند هلند غرب آسیا باشد و بابت صادرات گل به روسیه، ترکیه و ... ۱۰ ها میلیون دلار وارد کشور کند خود اصفهان و شیراز و یزد می تونن درآمد میلیارد دلاری بابت صادرات صنایع دستی و شیرینی و غذاها و ... داشته باشن وا مصیبتا که دولتی پس از دولت دیگر می آید هنوز در چنین حوزه مهمی منفعلانه عمل می کنیم حوزه ایی که می تواند تمام سیما و وضعیت کشور و ملت را متحول کند .
      بازیم فک خواهیم زد بازم تحلیل بی خود می کنیم بازم سال ها را با مشتقی از نام تولید نامگذاری می کنیم و بازم کاملا محکم علیه تولید حرکت می کنیم .

  • S gh 18 1

    کل کسبه پنجاه نفر میشن یه طرح ملی رو ناقص کردین چند میلیون آدم اسیر ترافیک مصرف سوخت یک استان رو معطل چند تا زیتون فروش کردین حکایت خودرو سازی تولید ملی ماست که ۴۵ساله که مردم دارن تاوان بی فکری مسیولین رو میدن

  • مجید 15 3

    شما حال ورفته مردم ۸۰میلیونی را فدای ۳۰یا۴۰کسبه میکنید؟بااین فکر مملکت پیشرفت نمیکنه

  • میر شجاع 8 3

    سلام یعنی بخاطر چند کاسب ملت ساعتها باید تحمل ترافیک کرده و صدها هزار لیتر بنزبن مصرف شود

  • جانباز 10 2

    بزرگراه یک طرفه و بدون مشیر برگشت ؟؟!!! قطعا این نوابغ فقط از دولت ان قلابی دوکتور رئیسی بر می آید راستی یک جور ننویسید دنیا بفهمد مگویند حاکمان ایران دوباره رکورد زدند !!!!

    • علیان 0 1

      آقای مهندس اول برو تحقیق کن بعد اظهار نظر کن ببین طراحی این بزرگراه برای دولتهای قبل می‌باشد هر چی که خراب شده است سر دولت رئیسی نذارید

  • عباس 0 0

    احتمالا مهمانان آقای بذرپاش در عید زیاد بوده و تمام زیتون دریافتی را در عیدمصرف کردند و کسبه محترم باید مجددآ ذخیره زیتون منزل ایشان را افزایش بدهند

  • Mori 1 0

    کسبه منجیل و رستم آباد و.... چی؟؟؟؟ نفع شخصی تو این کار بود؟؟؟؟...

  • علیان 0 1

    نمیخاد لاین دوم بسازید میتوان از همین لاین هم بعد از تعطیلات برای لاین برگشت استفاده کنند
    همین تعطیلات روز چهارشنبه و پنجشنبه به طرف رشت باشد و روز جمعه از ۸صبح تا ساعت 24 به طرف قزوین باشد تا لاین دوم ساخته شود باید مدیریت کنید ممنونم

  • مایک 1 0

    آقای محترم
    شما واسه وقت و اعصاب و استهلاک ماشین و بنزین مردم ارزش قائل نیستید؟ چهارتا زیتون فروش ، از همه ی اینا مهمتره؟! میدونید که دارید وقت و اعصاب مردم رو نابود میکنید؟ این مشکل حل بشه، پدر مردم کمتر در میاد

  • محمد 1 0

    چه ربطی داره که برای رفاه حال کاسب کار اتوبان نمیزنید
    هر کی زیتون بخواد میره تو شهر و هر کی هم نخواست از اتوبان عبور کند و به زور باید مردم زیتون بخرن؟!!!

  • ب م 1 0

    هر چه زودتر پل منجیل وکارهای نیمه تمام رو دولت به پایان برساند
    ما چقدر باید صبر کنیم

  • علی 1 0

    ازا د راه باید هم باند رفت وهم برگشت داشته باشد بعدش منافع ۸۵ میلیون ایرانی را فدای ۱۰۰ نفر زیتون فروش نکنیم هر کس زیتون میخواهد بخرد برود توی شهر هر کس زیتون نمیخواهد بخرد گاز ماشین خود را گرفته بیاد به شهر خودش حتما باید باند برگشت داشته باشد

  • ناشناس 1 0

    چندکوته نظرهستید آخه شمایی که بدون تدبیرحرف میزنید به این فکرنکردید آیاتوایران زندگی نمیکنید کی بخاطررفاه چندتاکسبه طرح ملی بهم میخوره.زیتون فروش بهونه س.‌ واقعا بااین مغزهای کوچک زنگ زده .

  • ناشناس 1 0

    وای ازاین مغزهای کوچک زنگ زده...تاحالا کی بخاطرچندتا کسبه طرح ملی عقب افتاده مگه توایران زندگی نمیکنید کی میتونه جلو دولت قراربگیره وقتی تصمیمشونو میگیرن.پس الکی خودتونوخسته نکنید خودشون تودهان همه میندازن که بخاطر زیتون فروشها.ازاین خبرانیست

  • ناشناس 1 0

    سلام من موقع رفت به سمت گیلان از سمت جاده قدیم رفتم زیتون هم خریدم هر کی بخواد زیتون میخره هر نخواد نمیخوره اون بازار دیگه جا افتاد دیکه قرار نیست اتوبان برگشت بل تاخیر بسازین

  • فرزاد 1 0

    بنده راننده کامیون هستم هر یک روز درمیان دارم بار میبرم تهران یا استان‌های دیگه،هر استانی بری هر شهری یه کمر بندی داره هرکه خریدی داره از مرکز شهر میره هرکی کار نداره از کمربندی میره بخاطر چندتا زیتون فروش کل ملت رو علاف کردن 5 ساعت من از سراوان اومدم تا رودبار اینقدر کلاچ ترمز گرفتم بو لنت صفحه ام در اومد، بخاطر رفاه زیتون فروشا بعد رفاه مسافرها و راننده های دیگه پس چی نیاز به رفاه ندارند.. والله من این همه سال از اونجا عبور کردم یکبار توقف نکردم بخام یک کیلو زیتون بخرم.. تو شهر خودم میگیرم یا از دوست آشنا از سمت طارم زیتون خوب برام میارن،در ضمن رودبار باغ زیتونی نداره، بیشتر از استان‌های دیگه مثل شیراز اصفهان، یا از طارم میارن به اسم زیتون رودبار میفروشن، یا پرورده های تقلبی بجای مغز گردو از باقالی یا فندق استفاده میشه، این رو یکی از دوستانم که کارش زیتون گفت.

  • کوروش 1 0

    هنوز به نتیجه نرسیدید که مسیر بازگشت افتتاح بشه؟ عجب!!!
    مگه ترافیک سنگین در این مسیر محصول همین رعایت حال کسبه رودبار نبود. افتتاح یک طرفه آزاد راه چه ثمری داره؟ شما وزیر زیتون هستید یا وزیر راه؟ وزیر زیتون هم که باشید ، حق ندارید که وقت و سوخت و اعصاب مسافرین قربانی چند زیتون فروش بشه؟ اینهمه از جیب بیت المال هزینه کردید که مردم 15 ساعت در ترافیک معطل بشن؟

  • شاهکار اتوبان یک طرفه 0 0

    آخه آدم بی خرد مگه میشه برا دل به خواه چند مغازه دار گره ایجاد شده رو ندید و یه طرح رو نصفه انجام داد

  • وزیر زیتون 0 0

    عجب تعبیری
    وزیر زیتون یا وزیر راه