| کد خبر: 270526 |

ضعف برنامه ریزی دیدار نوروزی مدیرعامل راه آهن

◄ ورود قطار راه آهن به ایستگاه مدیران بخش خصوصی با 4 ساعت تاخیر!

دیدار نوروزی مدیرعامل راه آهن و همکاران و مدیران شرکت های بخش خصوصی ریلی که قرار بود ساعت 10 صبح امروز شنبه 18فروردین ماه 1403 تشکیل شود، به شکل ناگهانی به تاخیر افتاد.

تین نیوز

دیدار نوروزی مدیرعامل راه آهن و همکاران و مدیران شرکت های بخش خصوصی ریلی که قرار بود ساعت 10 صبح امروز شنبه 18فروردین ماه 1403 تشکیل شود، به شکل ناگهانی به تاخیر افتاد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط روابط عمومی راه آهن دیدار نوروزی دکتر میعاد صالحی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان راه آهن  با همکاران راه آهن و شرکت های حمل و نقل ریلی قرار بود امروز شنبه ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه در سالن جلسات طبقه 17 ساختمان مرکزی شهدای راه آهن برگزار شود.

ساعتی قبل از شروع این دیدار به مدعوین اعلام شد نشست مذکور به تاخیر افتاده و ساعت 2 بعد از ظهر برگزار خواهد شد. این درحالی بود که برخی مدیران شرکت های حمل و نقل ریلی به ساختمان مرکزی راه آهن رسیده بودند و بعضی دیگر نیز در مسیر بودند!

تاخیر مذکور انتقادات مدعوین از راه آهن در برنامه ریزی ضعیف این دیدار را در پی داشت و مصداق ضرب المثل سالی که نکوست از بهارش پیداست، بود.

شایان ذکر است؛ این دیدار قرار است در حالی برگزار شود که لغو برخی قطارهای مسافری و توقف های قطارها به سبب خرابی لوکوموتیو ها و همچنین سوانح ریلی که در تعطیلات نوروزی به وقوع پیوست، انتقادات از مدیریت راه آهن را افزایش داده و کارزار برکناری مدیرعامل راه آهن نیز از 5 هزار امضا عبور کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرداد فرهودی 24 17

    باسلام
    منصف باشیم دوستانی که احتمالا انتقاد میکنند خودشان هم یک جلسه در زمان مقرر برگذار نمی کنند ضمن اینکه دوستا بخش خصوصی که از راه آهن تشریف برده اند به بخش خصوصی خودشان هم در راه آهن یک جلسه دقیق سر وقت برگذار نمی کردند پس از هر موضوعی برای تخریب استفاده نکنیم شاید به دلیل موضوعاتی که خودتان اشاره کردید جلسات اضطراری پیش آمده است قطعا کار به دیدار نوروزی ارجح است.
    به نظرم قطار ارزیابی مدیر عامل فعلی راه اهن کم کم دارد از خط انصاف خارج می شود.

    • ناشناس 15 14

      مهم اطلاع رسانی موضوع است. قطعا دفتر مدیر عامل زمان جلسه را باید هماهنگ میکرد. جز یک جلسه اضطراری، هیچ موضوعی نباید در برگزاری جلسه تاخیر ایجاد کند. اگر جلسه اضطراری بوده، چرا اطلاع رسانی نشده است. چه جلسه مهمی غیر از سانحه شدید می تواند باعث به تعویق افتادن جلسه شود!؟

    • ناشناس 15 14

      هیچ چیزی نمیتواند توجیه کننده این بی انظباطی باشد! اگر قبلی ها هم چنین کرده اند قطعا مورد اعتراض بوده اما صدایی از کسی بلند نمی شده است!

  • امیرعلی 11 15

    واقعا مایه خجالت است که چنین مواردی که کم و بیش همه جا ممکن است بدلیل یک امر فورس ماژور اتفاق بیفتد، ارزش ذکر شدن بعنوان یک مطلب مجزا را پیدا میکند!!

    • ناشناس 15 11

      واقعا درست نیست حقوق راه آهن بگیرید و بنشینید از این کامنت های گماشته گونه بزارید! اگر راست می گویید با اسم خودتان کامنت بگذارید! مث آقای فرهودی که با اسم تذکر داده

  • سرآشپز امیرعلی! 17 12

    خبر مهم دیگر که خوب است دوست خوبمان آقای مهندس فرهودی به آن هم توجه کنند این است:

    سه تشکل مهم ریلی شامل انجمن صنفی، انجمن صنایع و انجمن فارغ التحصیلان دانشکده راه آهن با برنامه ریزی قبلی تصمیم گرفته اند روز یکشنبه ضیافت افطاری مشترک با حضور نزدیک به 400 نفر از مدیران و کارشناسان بخش حمل و نقل ریلی و فارغ تحصیلان دانشکده راه آهن علم و صنعت و مدیران ارشد سابق راه آهن و خبرنگاران مرتبط با حوزه حمل و نقل برگزار کنند.

    این سه تشکل نامه هایی با 3 امضا برای مهندس میعاد صالحی و کلیه معاونان راه آهن ارسال و از ایشان برای حضور در افطاری و نزدیک شدن قلب ها دعوت کردند.

    آقای میعاد صالحی در جواب چه کرد؟! عصر پنجشنبه به خبرنگاران پیامک فرستاده اند و برای همان روز یکشنبه ایشان را دعوت کرده برای افطاری و نشست بزعم خودشان صمیمانه!

    این چه اخلاق مسلمانی است؟ این چه انصافی است؟ وقتی دعوتت می کنند باید استقبال کنی نه که دنبال جایگزینی آن با یک نشست تحمیلی باشی.

    جالب است که ظاهرا یک ترسی هم وجود دارد که اگر خبرنگاران در جلسه افطاری بخش خصوصی حاضر شوند ممکن است مصاحبه های ایشان دردسرساز شود و خب راهش این بوده که خبرنگاران را در همان ساعت به ضیافت خیمه گاه مقابل بکشانند!

    آقای مهندس میعاد صالحی! این چرخ می چرخد و شما به زودی می روی و همین نامی که تا حالا از خود به جا گذاشته ای تا آخر عمرت روی تو خواهد ماند.

    • ناشناس 15 10

      این برنامه از دو هفته پیش مشخص شده بود. اگر جناب صالحی سر صلح داشت، قطعا از این برنامه افطار استقبال می کرد! حالا اگر ریگی به کفش نداشتهخ باشد، برنامه مصاحبه با خبرنگاران را لغو می کند! ببینیم این نخبه قرانی، از قران درس مودت و دوستی گرفته و یا فقط بلد است خط و نشان بکشد؟

    • خبرنگار مغضوب 13 10

      در نشست های خبری صمیمانه جناب صالحی با خبرنگاران ایشان از 1 ساعت و نیم وقت نشست ، 1 ساعت و 15 دقیقه شو ایشان و معاونان صحبت می کنن و 15 دقیقه هم خبرنگارا وقت دارن سوال بپرسن. صمیمیت فقط صمیمیت میعاد!