| کد خبر: 258190 |

پرخطر ترین زمان برای تردد عابران پیاده؛ ساعت 16 تا 20

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران با بیان اینکه ساعات بین ۱۶ تا ۲۰ تصادفات عابران پیاده را شاهد هستیم ادامه داد: عابران مراقب ترددهای خود باشند.

تین نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران با بیان اینکه ساعات بین ۱۶ تا ۲۰ تصادفات عابران پیاده را شاهد هستیم ادامه داد: عابران مراقب ترددهای خود باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ساعات تصادفات شهر تهران توضیح داد و گفت: وقتی ساعات تصادفات را بررسی می کنیم به یک نکته جالب می رسیم که رتبه اول تصادفات بین ساعات ۲۴ تا ۴ صبح روی می دهد که ۲۷ درصد از تصادفات ما را شامل می شود که در ساعات نیمه شب اتفاق می افتد.

وی بیان داشت: وقتی تصادفات شبانه را بیشتر بررسی کردیم دریافتیم که به خاطر اینکه مؤلفه های اساسی مانند عدم وجود نور خورشید، کاهش میدان دید راننده باعث بروز تصادفات در این ساعات می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: رانندگان و موتورسوارانی هم که در شب رانندگی می کنند خیلی از مولفه های ایمنی را رعایت نمی کنند مانند اینکه سرعت های آنان زیاد است و سرعت ایمنی برای رانندگی نیست.

سرهنگ جوانبخت افزود: در این ساعت ها واژگونی موتورسیکلت ها را شاهد هستیم و چون فکر می کنند که ساعات خلوتی است می توانند به راحتی و با خیال راحت با سرعت زیاد تردد کنند.

وی گفت: رتبه بعدی ساعات ۲۰ تا ۲۴ هست که ۲۶ درصد از تصادفات را به خود اختصاص می دهد و روشنایی معنا پیدا می کند.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: ساعات بین ۱۶ تا ۲۰ بحث ترددها را داریم و معمولاً تصادفات عابر ما در این ساعت های اتفاق می افتد چون ترددها بالاست و در ساعات دیگر بحث تصادفات موتورسیکلت ها و خودروها را اتفاق می افتد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.