◄ خط ریلی چابهار-زاهدان چقدر پیشرفت فیزیکی داشته است؟
راهآهن چابهار-زاهدان شامل ۸ قطعه است که ۴ قطعه از آن به طول ۳۱۰ کیلومتر از چابهار تا ایرانشهر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیشرفت فیزیکی ۴ قطعه دیگر هم درمجموع کمتر از ۳۰ درصد است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی خط ریلی چابهار-زاهدان خبر داد.
به گزارش تیننیوز، باقر کرد گفت: مسیر ریلی چابهار- زاهدان بهعنوان یکی از مهمترین و اقتصادیترین طرحهای ریلی به طول ۶۱۰ کیلومتر از سال ۸۹ آغازشده و باوجود روند کندی که دارد ۳۰ پیشرفت فیزیکی داشته است.
او درباره جزئیات این طرح گفت: راهآهن چابهار-زاهدان شامل ۸ قطعه است که ۴ قطعه از آن به طول ۳۱۰ کیلومتر از چابهار تا ایرانشهر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیشرفت فیزیکی ۴ قطعه دیگر هم درمجموع کمتر از ۳۰ درصد است.
کرد درباره هزینه این پروژه گفت: عملیات احداث ۴ قطعه دیگر مسیر ایرانشهر- زاهدان تاکنون ۳۰۰ میلیون دلار از منابع داخلی هزینه داشته است و حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون دلار دیگر نیز برای آن اعتبار نیاز است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در مسیر ریلی چابهار به ایرانشهر ۶۶ پل بزرگ ۱۰۰ تا ۵۰۰ متری، ۱۲ دستگاه تونل، ۱۴ ایستگاه و ۷۲۲ آب رو پیشبینیشده که با سرعت خوبی در حال ساخت است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۵۷ نفر نیروی انسانی و ۶۰۶ دستگاه ماشینآلات سبک و سنگین در این طرح ملی مشغول کار هستند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.