بازدید سایت : ۲۰۲۲۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

اعزام ۱۰ دستگاه کامیون از قزوین به بندر امام

۱۰ دستگاه کامیون از قزوین به بندر امام خمینی اعزام شد.

 اعزام ۱۰ دستگاه کامیون از قزوین به بندر امام
تین نیوز |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: ۱۰ دستگاه کامیون راهداری برای حمل چغندر قند از قزوین به بندر امام  اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، افشین پیر نون اظهار داشت: با توجه به کمبود کامیون برای حمل چغندر قند از بندر امام، شوش و استان خوزستان و نیاز مبرم به انواع کامیون برای حمل بار مقدار زیادی کالاهای اساسی استان در بنادر جنوبی در انبارها منتظر اعزام کامیون هستند و تاکنون تعداد زیادی از کامیون‌های بخش خصوصی و ۱۰ دستگاه از کامیون‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی با قدردانی از همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان به منظور همکاری و همدلی و ارائه کارنامه قبولی در شرایط مختلف مانند ۲۶ آذر سال ۶۲ و همکاری در سال گذشته تصریح کرد: ۳۰ درصد سهمیه سوخت کامیون‌های اعزامی به بنادر جنوبی اضافه می‌شود و به کامیون‌های با ظرفیت ۲۰ تن به بالا به سقف سهمیه عملکردی هم افزوده خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: انتظار داریم روزانه ۱۰ درصد کل بارنامه‌های صادره هر شرکت به کامیون‌های اعزامی به بنادر جنوبی اختصاص داده شود.

وی گفت: برای پشتیبانی از این شرایط ۱۰ دستگاه کامیون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را به جنوب اعزام کرده‌ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.