| کد خبر: 256080 |

تخلیه و بارگیری 387 هزار تن کالا در بندر دیر

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: در یک سال گذشته در مجموع ۳۸۷ هزار تن کالا در بندر دیر تخلیه و بارگیری شد.

تین نیوز

راحله پورمحمد روز دوشنبه در نشست رسیدگی به وضعیت کالاهای متروکه بندر دیر با حضور دستگاه های ذیربط در بندر دیر اظهار کرد: از مجموع تخلیه و بارگیری در بندر دیر هشت هزار و ۹۲۴ تن مربوط به صادرات کالاهای سردخانه‌ای و مجموع واردات نیز ۵۰۴ تن گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رییس اداره بندر و دریانوردی دیر بیان کرد: مجموع تردد شناورهای فلزی در حوزه صادرات ۷۸۷ فروند شناور بود که عمده آنها در مسیر بندر الروئیس قطر تردد داشتند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته تا به امروز در موضوع ساماندهی شناورهای سفاری و جایگزینی آنها تاکنون ۲۰ شناور ساماندهی شدند.

وی ادامه داد: در حوزه زیرساختی نیز قراردادی ۱۸ ماهه برای احداث ۴ پست اسکله رمپ در بندر دیر منعقد شده که با اتمام عملیات اجرایی آن شرایط برای پهلوگیری ۱۴ لندیگرافت مهیا می‌شود.

پورمحمد با اشاره به وجود ۲ پست اسکله رمپ در بندر دیر اظهار کرد: پروژه احداث ۴ پست اسکله رمپ جدید در بندر دیر اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در بندر دیر برنامه های جامع و کاملی برای رونق تجارت و دریانوردی اندیشیده شده که دستاوردهای اصلی آن ایجاد رونق و افزایش فرصت های شغلی به عنوان یکی از کانون های اصلی واردات و صادرات استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.