| کد خبر: 234593 |

◄ مشارکت بنادر برای رسیدن به بهره وری بالای اقتصادی

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: باید تجربه اعتماد به متخصصان و پیمانکاران و مهندسان داخلی در اجرای فاز ۳ بندرشهید رجایی را به سایر بنادر هرمزگان و کشور نیز منتقل کرد.

تین نیوز

سید حسین میرشفیع، نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی به اهمیت فرمان ۱۰ ماده‌ای وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و اظهارداشت: تمامی مجموعه فعالیت های حوزه حمل و نقل اعم از راه‌های اصلی و ترانزیت، توسعه بنادر، حمل و نقل هوایی و ریلی همه این ها یک مجموعه به هم پیوسته را تشکیل می‌دهد.  

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب توسعه در بنادر کشور بیان کرد: یکی از کارهایی که در راستای بهره وری بالاتر از این ظرفیت‌ها می‌توان انجام داد هم‌پوشانی ظرفیت بنادر است؛ برای دستیابی به یک بهره وری اقتصادی نیازمند مشارکت همه بنادر از ظرفیت خود هستیم.

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی، توجه به بهره وری اقتصادی را در گرو استفاده صحیح و اصولی از زمان و همچنین سرمایه گذاری های موجود در بنادر عنوان کرد و افزود: تحقق این مهم نیازمند هماهنگی بین سازمان‌های زیر مجموعه وزارت راه را می‌طلبد که امیدواریم تا مناسب شدن شرایط مالی(تامین منابع مالی) این کار به نتیجه مناسب برسد.

میرشفیع گفت: در راستای توسعه صادرات بیشتر و همچنین برای جذب تزانزیت و استفاده مناسب از ظرفیت‌های دریایی نیازمند بازاریابی هستیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص اهمیت فاز سوم طرح توسعه بندرشهید رجایی به وجود متخصصان توانمند در اجرای این پروژه عظیم اشاره کرد و اظهارداشت: یک زمانی ساختن فاز سوم بندرشهید رجایی برای ما یک رویا بود اما امروز به راحتی و با اعتماد به نفس کامل می توان پروژه هایی نظیر فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی را در بنادر دیگر کشور عملیاتی نمود.

نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: خوشبختانه با وجود تجربیات مشاوران و ظرفیت پیمانکاران و مهم تر از همه اعتماد به نفس متخصصان این طرح، می توان از تجربه پروژه بندرشهید رجایی در سایر بنادر استان هرمزگان و کشور نیز استفاده کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.