| کد خبر: 218236 |

۴۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در بندر چابهار در حال اجرا است

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی با اشتغالزایی مستقیم ۷۰۸ نفر در بندر چابهار در حال اجراست که پس از تکمیل و بهره‌برداری نقش مهمی در زیرساخت‌ها و جذب سرمایه‌گذار دارد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی با اشتغالزایی مستقیم ۷۰۸ نفر در بندر چابهار در حال اجراست که پس از تکمیل و بهره‌برداری نقش مهمی در زیرساخت‌ها و جذب سرمایه‌گذار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بهروز آقایی اظهارداشت: پروژه‌های پوشش رادیویی سواحل مکران در منطقه A۱ دریایی و برج کنترل ترافیک دریایی بندرچابهار جلوتر از برنامه زمانبدی تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی و تجهیزاتی متعددی از سال گذشته در بندر در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود برخی از این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی مناسب و جلوتر از برنامه زمانبندی تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: پروژه برج کنترل ترافیک دریایی بندرچابهار به عنوان بلندترین و پیشرفته ترین برج کنترل بنادر کشور یکی از این پروژه‌هاست که با پیشرفت فیزیکی تقریبا ۴۸ درصد و سه درصد بیش‌از برنامه زمانبندی در حال اجراست. 

وی ادامه داد: این پروژه با اعتبار اولیه ۲۸ میلیارد تومان و با اشتغالزایی مستقیم ۱۰۰ نفر در بندر شهید کلانتری چابهار در حال احداث است.

آقایی اظهارداشت: پروژه پوشش رادیویی سواحل سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی ۵۱ درصد و با ۱۰ درصد پیشرفت پیش‌از برنامه زمانبندی را از دیگر پروژه‌های این بندر اقیانوسی بر شمرد و گفت: تمامی تلاش تیم فنی بر این است که این پروژه مهم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: اجرای این پروژه ظرفیت اشتغالزایی مستقیم ۵۰ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اعتبار این پروژه را ۱۱ میلیارد تومان اعلام کرد که با تکمیل و تجهیز چهار سایت unmanned در شرق و غرب سواحل استان و همچنین خرید و نصب تجهیزات جدید ایستگاه مرکزی MRCC بندر شهید بهشتی، منطقه A۱ دریایی به طول ۵۴۰ کیلومتر به طور کامل زیر پ وشش رادیویی در باند VHF قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دیوارکشی و محوطه سازی ساختمان‌های عملیاتی بندر شهید بهشتی، انجام تعمیرات اساسی زیرآبی یدک کش رمضان و بارج پیشین، انجام تعمیرات اساسی زیرآبی یادگار۲ و همچنین ساخت، حمل و تحویل یک فروند قایق گارد ۶۰۰ اسب بخار را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری این بندر با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان نام برد.

آقایی اظهارداشت: پروژه‌های دایک حفاظت ساحلی جنوب شرقی بندر شهید بهشتی، شبکه معابر و تاسیسات زیر بنایی، اطفا حریق و احداث شبکه آبیاری قطره‌ای، تعمیرات اساسی دو باب انبار بندر شهید بهشتی، ساخت سیستم شبکه اعلان حریق در اماکن بندری و بازسازی و تامین قطعات یدکی یکدستگاه جرثقیل PPM از دیگر پروژه‌های در دست اجراست.

وی بیان کرد: پروژه ساخت مخازن فرآورده‌های نفتی، ساخت مخازن نگهداری LPG، ساخت انبار چندمنظوره، ساخت سایت شستشو و ضدعفونی کامیون را از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بندر اقیانوسی عنوان کرد که ظرفیت اشتغالزایی مستقیم برای ۱۳۶ نفر را دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.