| کد خبر: 263570 |

◄ برنامه زمستانی پرواز‌های فرودگاه‌ های خراسان جنوبی اعلام شد

اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی برنامه زمستانی پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند و فرودگاه شهدای طبس را اعلام کرد.

تین نیوز

بیرجند | مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: برنامه زمستانی پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند و فرودگاه شهدای طبس مشخص شده است.

به گزارش تین نیوز، عظیم طهماسبی اظهار داشت: برنامه زمستانی پرواز‌های فرودگاه‌های خراسان جنوبی شهید کاوه بیرجند بدون هیچ گونه تغییری نسبت به برنامه تابستانی برقرار شده است.

وی افزود: در برنامه زمستانی فرودگاه بیرجند تعداد ۱۴ پرواز برقرار شده که از این تعداد ۲ پرواز در مسیر مشهد بیرجند مشهد و مابقی در مسیر تهران بیرجند تهران است.

طهماسبی اذعان داشت: پس از برقراری مجدد پرواز چهارشنبه ایران ایر، تعداد کل پروزا‌ها به ۱۸ پرواز در هفته افزایش خواهد یافت.

وی گفت: طبق اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر، برای پاییز و زمستان تعداد دو پرواز در مسیر تهران بیرجند تهران و دو پرواز در مسیر بیرجند مشهد بیرجند برقرار شده است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی ادامه داد: متاسفانه پرواز‌های روز چهارشنبه ایرلاین یاد شده به دلیل کمبود ناوگان نزدیک به ۲ ماه ابطال شده است که پس از مدت یاد شده مجدد برقرار خواهد شد.

طهماسبی افزود: پرواز‌های فرودگاه شهدای طبس نیز همچون فصل گذشته با ۸ پرواز هفتگی در مسیر تهران طبس تهران برقرار است.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده پرواز یکشنبه هواپیمایی ماهان که طی دوماه گذشته لغو شده بود به پنج شنبه منتقل و در برنامه زمستانی برقرار شده است.

طهماسبی گفت: در حال رایزنی برای برقراری پرواز هواپیمایی ایرتور برای یک یا دو روز در هفته به فرودگاه بیرجند هستیم که در صورت برقراری روز و ساعت پرواز یاد شده اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: هواپیمایی ایرتور یک پرواز فوق العاده برای یکشنبه ۱۴ آبان ماه سال جاری در سیستم فروش آژانس‌های هواپیمایی باز کرده است که تا این لحظه، نامه هماهنگی برای این اداره کل ارسال نشده که پس از ارسال نامه و دریافت مجوز، ساعت دقیق پرواز اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.