| کد خبر: 252109 |

همزمان با ایام دهه فجر؛

قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه البرز افتتاح می‌شود

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر، ساختمان های قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه البرز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر، ساختمان های قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه البرز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی فر، مدیر اداره کل راه و شهرسازی البرز از افتتاح ساختمان های قرارگاه و پاسگاه جدید پلیس راه استان خبر داد و گفت: بهره برداری از این دو پروژه فردا، دوشنبه، ۱۷ بهمن ماه همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه این دو پروژه به همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تولی گری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: قرارگاه پلیس راه استان البرز با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در زمینی به مساحت پنج هزار متر و زیربنای دو هزار متر ساخته شده است.

این مسئول بیان کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه کرج- قزوین نیز در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر ساخته شده است و ۵۹۲ مترمربع زیربنا دارد و برای ساخت آن هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

لازم به ذکر است این مراسم ساعت ۹:۳۰ صبح فردا با حضور مسئولان استانی در پاسگاه جدید پلیس راه البرز برگزار می شود.

 
 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.