| کد خبر: 207230 |

◄ 17سالگی راه‌اندازی اتوبوس ریلی تهران-پرند؛ استقبال مسافران چطور بود؟

با گذشت 17 سال از راه‌اندازی اتوبوس ریلی تهران-پرند، حالا این مسیر به یکی از مهم‌ترین و پر مسافرترین قطارهای حومه ای در کشور تبدیل شده است.

تین نیوز

با گذشت 17 سال از راه‌اندازی اتوبوس ریلی تهران-پرند، حالا این مسیر به یکی از مهم‌ترین و پر مسافرترین قطارهای حومه ای در کشور تبدیل شده است. این مسیر در سال 81 افتتاح شده است و اکنون نیز یکی از فعال‌ترین قطار های حومه ای کشور محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز، شهر جدید پرند یکی از شهرهای بزرگ حومه تهران به حساب می آید. این شهر جدید در سال های اخیر و با توجه به پروژه مسکن مهر پرند و افزایش جمعیت چشمگیری که در این شهر حومه ای اتفاق افتاده است به یکی از مهم ترین شهرهای اطراف تهران تبدیل شده است.

عباس قربانعلی بیک کارشناس حمل و نقل ریلی در این باره به خبرنگار تین نیوز گفت: قطار حومه ای تهران پرند یکی از قدیمی ترین قطار های حومه ای کشور محسوب می شود.

وی افزود: مسیر جاده ای تهران پرند، یکی از مسیرهای شلوغ جاده ای است و مسافران پرند باید به دنیال راه بهتری برای طی کردن روزانه این مسیر باشند؛ از این رو،‌هیچ انتخابی بهتر و اقتصادی تر از سفر با قطار حومه ای تهران پرند به نطر نمی رسد.

این کارشناس گفت: اتوبوس های ریلی در این مسیر، اتوبوس های ریلی جدید است که به تازگی تغییر کرده است. 

وی افزود: قطار ارم ریل باس به عنوان قطار اتوبوسی درجه یک کشور با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در کمترین زمان ممکن مسافران را به مقصد مورد نظرشان می رسانند. از دیگر ویژگی های این قطار، خود کششی یودن آن است که باعث شده با دیگر قطارهای اتوبوسی تفاوت داشته باشد.

قطار حومه ای تهران پرند و بالعکس، در روز بیش از ۱۲ بار مسافران زیادی را جا به جا می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    این قطار باعث شده است که سایر قطارها که از شهرهای دیگر به تهران میان با تاخیر زیادی مواجه بشن در نتیجه اعتراض شدید مسافران آن قطارها و کاهش استقبال از آنها را شاهد هستیم.
    بهتر است برای پرند خط مستقلی ایجاد شود تا تعداد قطارهای پرند نیز افزایش پیدا کند.

  • منتقد 1 0

    سلام.ده سال است که وعده اتمام مترو پرند با ۷۰ در صد پیشرفت را میدهند و هر سال از اتمام آن در پایان سال گفتند هر وقت هم پرسیدند یه جواب سربالا دادند که بودجه نیست مربوط به این و آن است.حالا هم با این ریل باس میخواهند سر و تهش را بیاورند.بابا بخدا ما مردم حاشیه نشین به اندازه کافی مشکلات داریم دیگر حمل و نقل که از ابتدایی ترین نیازهای بشر است ما باید ملتمس آن باشیم.تنها امیدمان در این دنیا این است خداوند ناظر رفتار و کردار شما میباشد