◄ فقط اجرای دقیق حقوق مسافر اهمیت دارد
![◄ فقط اجرای دقیق حقوق مسافر اهمیت دارد](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/O6sU95oiDGlS/BP4FyozOIuYX2s0Shq1VRBbIPXc4juEyVkgaAMZfi8f3Zk9y6-NMHv_3Xp6iphBzAS7jQMojhDQrHn7X6BB-jicNFBOVKKwAbxue9tSahsQvWk3HyFnewfEdnw8kECFNXzscZx8-x2A,/n00114284-b.jpg)
تیننیوز| مدیركل دفتر حملونقل مسافر سازمان راهداری و حملونقل جادهای كشور درجمع مدیران شركتها و موسسات مسافربری و مسئولین شهرداری كرمان در محل پایانه مسافربری مركز استان اولویت سازمان متبوع را خدمات مناسبتر به مسافران دانست.
به گزارش تیننیوز حمیدرضا شهرکی ثانوی گفت: تفكر شركتهای حملونقل مسافربری جادهای در پایانههای مسافربری یا بصورت تعاونی است یا رقابت آزاد و شركتهای حملونقلی بخش مسافر بایستی با توافق و تصمیمی كه در انجمنهای صنفی اتخاذ میکند یكی از این دو روش را برگزیده و شرایط خود را با آن تصمیم تطبیق دهند.
او با بیان این مطلب گفت: چه تفكر تعاونی میان شركتهای مسافربری حاكم شود یا رقابتی، تمامی شركتهای عضو انجمن موظف به رعایت قواعد آن خواهند بود و اتخاذ هرگونه تصمیمگیری در این رابطه برای سازمان راهداری و حملونقل جادهای علی السویه بوده، فقط اجرای دقیق حقوق مسافر برای این سازمان از درجه اهمیت ویژهای برخوردار است.
به گزارش روابطعمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان كرمان، شهركی با اشاره به این مطلب كه پایانههای مسافربری بایستی فقط محل سوار و پیاده شدن مسافران باشند افزود: شركتهای حملونقلی میتوانند با توسعه دفاتر شهری خود و ایجاد مراكز جدید بهویژه استفاده از روشهای جدید جذب مسافر به رونق بیشتر حملونقل مسافر با استفاده از ناوگان مسافربری عمومی جادهای كمك کند.
خداداد مقبلی مدیركل راهداری و حملونقل جادهای استان كرمان گفت: مشكلات عدیدهای در پایانه مسافربری مركز استان بهویژه در خصوص مباحث با شهرداری وجود داشت كه با تعامل و برگزاری جلسات متعدد با معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری در حال حلوفصل آنها هستیم و بزودی بسیاری از معضلات پایانه مسافر برطرف خواهند شد.