| کد خبر: 186385 |

◄ نتیجه بارگیری با کرایه پایین کانتینرها: کامیون‌های چادری ضرر می‌دهند

این تخلف در کمیسیون ماده ۱۱، سازمان راهداری قابل رسیدگی و صدورحکم بوده و منجر به غیرفعال شدن کارت هوشمند راننده خواهد شد.

تین نیوز

برخی رانندگان کامیون‌های چادری معتقدند رانندگان حامل کانتینر که بعد از تخلیه بار در مقصد، داخل کانتینرهایی که باید به مبدا برگردانده شود بارگیری کرده و کرایه‌های پایین دریافت می‌کنند، موجب کسادی کار و ضرر و زیان کامیون‌های چادری شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، در این‌باره یک کاربر این شبکه خبری معتقد است: چون کرایه برگشت کانتینرهای خالی قبلاً به این رانندگان پرداخت شده است آنان با هر قیمتی حاضرند بار برگشت را حمل کنند.

وی در بخش نظرات کاربران تین‌نیوز، نوشت: این‌که با وجود پرداخت کرایه برگشت کانتینر خالی، برخی رانندگان کفی با هر قیمتی و حتی در برخی مواقع با پرداخت مبالغی، بار برگشت گرفته و نسبت به حمل آن اقدام می‌کنند یک تخلف آشکار است.

وی افزود: راهکاری که برای جلوگیری از این اقدام وجود دارد آن است که ماموران پلیس راه توجیه شوند کانتینر خالی به‌عنوان باری است که یک‌بار حمل شده تا به مقصد برسد.

وی تاکید کرد: همچنین در بارنامه رفت باید قید شود که کرایه پرداختی بابت برگشت کانتینر نیز بوده و نیز  قید شود که این خودروها در برگشت حق بارگیری در کانتینر خالی را ندارند.

این کاربر تین‌نیوز خاطرنشان کرد: بر این اساس چنان‌چه در برگشت بار زده شود پلیس باید از ادامه مسیر آنها جلوگیری و راننده را برای تعیین تکلیف به اولین راهداری معرفی نماید.

به گفته وی این تخلف در کمیسیون ماده ۱۱، سازمان راهداری قابل رسیدگی و صدورحکم بوده و منجر به غیرفعال شدن کارت هوشمند راننده خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.