| کد خبر: 266952 |

تجهیزات کمک ناوبری بنادر استان گیلان به روز رسانی شد

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: با هدف ارتقای پوشش رادیویی و ردیابی کشتی ها، تجهیزات کمک ناوبری ایستگاه های ساحلی و شناور جستجو و نجات این اداره کل به روز رسانی شد.

تین نیوز

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: با هدف ارتقای پوشش رادیویی و ردیابی کشتی ها، تجهیزات کمک ناوبری ایستگاه های ساحلی و شناور جستجو و نجات این اداره کل به روز رسانی شد.

به گزارش تین نیوز از سازمان بنادر و دریانوردی، بهرام زراعت طلب معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: با هدف ارتقای پوشش رادیویی و ردیابی کشتی ها، تجهیزات کمک ناوبری ایستگاه های ساحلی و شناور جستجو و نجات این اداره کل به روز رسانی شد. این اداره کل با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، برای به روز رسانی رادار شناور ناجی ۱۴، تأمین و راه اندازی دستگاه شناسایی خودکار شناورها (AIS) در ایستگاه مخابراتی بندر چمخاله و به روز رسانی تجهیزات سامانه SSB بندر انزلی اقدام کرد.

وی با اشاره به افزایش بهره وری و ناوبری شناورها ناشی از انجام به روزرسانی تجهیزات کمک ناوبری، افزایش برد دیداری و مانوری عملیات های نجات دریایی در شرایط نامناسب آب و هوایی؛ دریافت داده های دقیق و به روز کشتی ها و شناورهای متردد توسط مراکز کنترل ترافیک دریایی و مراکز جستجو و نجات دریایی و اجرای ایمن عملیات دریانوردی و کاهش سوانح دریایی را از دیگر نتایج به روز رسانی تجهیزات در بنادر گیلان عنوان کرد.

شایان ذکر است، افزایش قدرت و کارایی عملیات جستجو و نجات دریایی و همچنین پوشش رادیویی و ردیابی کشتی های متردد در محدوده تحت حاکمیتی بنادر از اهداف مهم سازمان بنادر و دریانوردی قلمداد می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.