| کد خبر: 270272 |

اصلاحات هندسی پل ورودی رودبار و احداث پل جدید به زودی آغاز می شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اصلاحات هندسی پل ورودی رودبار و احداث پل جدید به زودی آغاز می شود از رشد ۸۵ درصدی ترانزیت جاده ای در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اصلاحات هندسی پل ورودی رودبار و احداث پل جدید به زودی آغاز می شود از رشد ۸۵ درصدی ترانزیت جاده ای در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی وارد گیلان شد

بازدید وزیر راه و شهرسازی و رئیس پلیس راهور فراجا از آزادراه قزوین - رشت

ثبت ۴۲۶ میلیون تردد جاده‌ ای در محورهای شریانی کشور

مردم طعم سفرهای نوروزی را در آزادراه قزوین - رشت چشیدند

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز ۱۱ فروردین در جلسه بررسی عملکرد دستگاه های خدمات رسان گیلان در حوزه سفرهای نوروزی در محل عوارضی قزوین_رشت با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز در کشور اظهار کرد: با تأکید رئیس جمهور یک کشته نیز برای کشور زیاد است، بنابراین در سال جدید ۷۲۵ نقطه حادثه خیز در کشور با همکاری پلیس و مجموعه دولت برطرف شده و در سال جدید و با دستور رییس جمهور این امر ادامه دار است.

وی با بیان اینکه مسیر برگشت آزادراه منجیل_ رودبار به منظور رفاه حال کسبه های رودبار افتتاح نشده است، گفت: افتتاح آزادراه منجیل_ رودبار یکی از اقدامات دولت سیزدهم بوده است ولی به منظور رفاه حال کسبه های رودباری تصمیم بر  این شد تا مسیر بازگشت از داخل شهر رودبار عبور کند ولی اگر به نتیجه برسیم که مسیر بازگشت این آزادراه افتتاح شود، قطعا آن را انجام خواهیم داد.

اصلاحات هندسی پل ورودی رودبار و احداث پل جدید به زودی آغاز می شود

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اصلاحات هندسی در محور مواصلاتی منجیل_ رودبار به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیر بازگشت افزود: در جلسه امروز مقرر شد تا اصلاحات هندسی در پل ورودی شهر رودبار انجام شود. احداث پل جدید توسط سازمان راهداری در حال بررسی بوده و به زودی آغاز می شود.

بذرپاش با بیان اینکه آسایش و رفاه مردم و مسافرین مهم ترین هدف دولت در کشور است، افزود: در شهر رودبار باید اصلاحاتی انجام و تصمیمات سریعا اجرا شود زیرا رفاه و امنیت مسافران یکی از اهداف دولت در کشور است، در همه مقاطع سال تردد در جاده ها زیاد نیست، بنابراین با اتخاذ تصمیماتی می توان ترافیک را کنترل کرد.

وی با بیان اینکه از طریق طرح مولدسازی گامی مهم در راستای رفع نقاط حادثه خیز در جاده های کشور انجام خواهد شد، تصریح کرد: مسوولیت شورای ترافیک در استان بر عهده استانداران بوده و در سال جدید نیز تمامی استانداران در استان های کشور از طریق مولدسازی نقاط حادثه خیز را برطرف می کنند.

علل تصادفات جاده ای خطای انسانی است

وزیر راه و شهرسازی یکی از علت های تصادفات را خطاهای انسانی دانست و گفت: در این مدت بیشترین دلیل فوتی های ناشی از سانحه رانندگی مربوط به خطاهای انسانی و خواب آلودگی رانندگان بوده است لذا برنامه های انضباطی و تنبیهی خوبی را با مجموعه پلیس در نظر گرفتیم تا از سوانح رانندگی جلوگیری شود.

رشد ۸۵ درصدی ترانزیت جاده ای در ۱۴۰۲

بذرپاش یکی دیگر از اهداف دولت را تکمیل پروژه های مهم استانی برشمرد و بیان کرد: راه آهن رشت_کاسپین  در حال تکمیل بوده و نقش مهمی در افزایش ترانزیت کالا در کشور دارد. یکی از اهداف دولت رشد ترانزیت کالا بوده و در سال ۱۴۰۲ در حوزه ترانزیت جاده ای رشد ۵۸ درصدی داشتیم که یک اتفاق ویژه در اقتصاد کشور است چرا مه ترانزیت به اندازه نفت برای کشور اهمیت دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.