| کد خبر: 270233 |

بهره برداری از پروژه احداث محوطه سایت جدید مرزی آستارا در تابستان ۱۴۰۳

پروژه احداث محوطه سایت جدید مرزی آستارا در حال احداث می باشد که پیش بینی می شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد .

تین نیوز

پروژه احداث محوطه سایت جدید مرزی آستارا در حال احداث می باشد که پیش بینی می شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، پروژه احداث محوطه سایت جدید مرزی آستارا در زمینی به مساحت ۱۰.۵ هکتار با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در حال احداث است که پیش بینی می شود در تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

بر اساس این خبر، پیش بینی می شود تا اتمام پروژه مبلغ ۳۵۰۰ میلیارد ریال هزینه بدنبال داشته باشد.

همچنین این خبر حاکی است، پروژه احداث بزرگراه آستارا - آستارا از دیگر پروژه ها است که این پروژه در مسیری به طول ۱۴۰۰ متر در حال احداث می باشد که برای تملک اراضی برای اجرای پروژه ، ۱۰۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و مطالعات و آماده سازی زمین در مرحله انجام می باشد .

شایان ذکر است، سرپرست دفتر ریاست، مدیر کل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و مدیر کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از سایت پایانه جدید مرزی و جاده در حال احداث آستارا - آستارا بازدید کردند.

در این بازدید کریم پورکهنی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایشان را همراهی و توضیحات تفصیلی را ارائه نمود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.