| کد خبر: 270174 |

افزایش ۱۱ درصدی تعداد مسافرین با قطار

مدیرکل راه آهن شمال ۲ با بیان اینکه رشد ۱۱ درصدی تعداد مسافرین نسبت به عدد یک میلیون و ۱۷ هزار نفر در سال ۱۴۰۱، گفت: این مهم نشان از تمایل مردم به استفاده از قطار برای سفرهایشان دارد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال ۲ با بیان اینکه رشد ۱۱ درصدی تعداد مسافرین نسبت به عدد یک میلیون و ۱۷ هزار نفر در سال ۱۴۰۱، گفت: این مهم نشان از تمایل مردم به استفاده از قطار برای سفرهایشان دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین ولدی با اشاره به افزایش جابجایی بار و مسافر در سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۲۴ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل ریلی منطقه شمال ۲ جابجا شده اند که از این مقدار ۸۳۱ هزار مسافر سهم قطارهای اصلی و ۲۹۳ هزار نفر مربوط به تردد مسافرین با قطارهای محلی است.

ولدی با بیان اینکه رشد ۱۱ درصدی تعداد مسافرین نسبت به عدد یک میلیون و ۱۷ هزار نفر در سال ۱۴۰۱، افزود: این مهم نشان از تمایل مردم به استفاده از قطار برای سفرهایشان دارد.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ با اشاره به افزایش تعداد مسافران در تعطیلات سال جدید، گفت: حجم بالایی از مسافرین در نوروز امسال قطار را برای سفر خود انتخاب کرده اند.

ولدی تصریح کرد: در پیک سفرهای نوروزی، بی شک مهمترین هدف همه همکاران بنده در این اداره کل، بهبود و توسعه خدمات و به تبع آن افزایش رضایتمندی مسافرینی است که سفر با قطار را اولویت خود قرار داده اند.

وی به زمان تأخیر قطارهای مسافری در اداره کل راه آهن شمال اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با نظارت مستمر بر قطارهایی که در محدوده جغرافیایی این منطقه تردد نمودند میانگین زمان تاخیر قطارهای مسافری در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۲ با کاهش ۹ درصدی همراه بوده است.

مدیرکل راه آهن شمال۲ درباره عملکرد اداره کل در حوزه جابجایی بار، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان بارگیری، بیش از یک میلیون و ۲۸۳ هزار تن بوده است که نسبت به عدد یک میلیون و ۱۰۸ هزار تن در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۱۶ درصدی داشته است.

ولدی در خصوص میزان تخلیه بار، گفت: در این بخش عدد یک میلیون و ۶۹۲ هزار تن بار در سال ۱۴۰۱ به ثبت رسیده که این رقم در سال گذشته با تغییری پنج درصدی به بیش از یک میلیون و۷۷۳ هزار تن افزایش یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.