| کد خبر: 270922 |

فاز نخست راه آهن رشت به بندر کاسپین آماده بهره برداری است

استاندار گیلان: تمامی مراحل ساخت راه آهن رشت بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی و امنیت ریل ها و واگن ها راستی آزمایی شده و آماده بهره برداری است.

تین نیوز

استاندار گیلان، با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در آینده نزدیک بیان کرد: تمامی مراحل ساخت راه آهن رشت بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی و امنیت ریل ها و واگن ها راستی آزمایی شده و آماده بهره برداری است.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی بعد از ظهر امروز، ۲۵ فروردین ماه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت احداث راه آهن رشت - بندرکاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی، با بیان اینکه دولت سیزدهم صادق الوعد بوده و به تعهدات خود در حوزه های مختلف از جمله عمرانی و زیرساختی عمل می کند، گفت: وعده داده بودیم که پروژه هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار و راه آهن رشت - بندرکاسپین را قبل از پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسانیم که خوشبختانه آزادراه منجیل - رودبار در هفته آخر اسفند و با تاکید رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

عباسی با اشاره به هدف خود از بازدید راه آهن رشت - بندرکاسپین بیان کرد: قبل از پایان سال هم بازدیدی از این راه آهن داشته و گزارشاتی را خدمت رئیس جمهور ارسال کرده ایم و امروز هم آمده ایم تا در جریان آخرین وضعیت تکمیل این پروژه ملی قرار گرفته و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف کنیم.

وی از تکمیل راه آهن رشت - بندرکاسپین خبر داد و افزود: با تلاش های صورت گرفته در گیلان و با پیگیری های انجام شده، فاز نخست این راه آهن آماده بهره برداری بوده و فاز دوم آن که شامل افزایش ظرفیت بارگیری و تعداد واگن می باشد نیز به زودی تکمیل می شود.

عباسی با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در آینده نزدیک بیان کرد: تمامی مراحل ساخت راه آهن رشت - بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی و امنیت ریل ها و واگن ها راستی آزمایی شده و آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: این پروژه مهم که نقش بسزایی در توسعه گیلان و تبادلات تجاری ایران اسلامی دارد در سفر آیت الله دکتر رئیسی به گیلان افتتاح می شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه هدف بعدی دولت سیزدهم افتتاح راه آهن رشت - آستارا است، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه راه آهن رشت - آستارا به افزایش ترانزیت کالا به کشورهای حاشیه خزر و عضو اتحادیه جهانی شانگهای و اوراسیا کمک می کند؛ از این رو دولت در تلاش است این پروژه با کمترین خسارت به اراضی کشاورزی و عرصه های در اختیار مردم انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.