| کد خبر: 68886 |

نشست هم اندیشی مدیران مجتمع های خدماتی - رفاهی بین راهی استان قزوین برگزارشد

تین نیوز | با حضورمدیران مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی استان قزوین نشست هم اندیشی به منظور بررسی مشكلات موجود مجتمع های استان در محل اداره كل حمل و نقل و پایانه ها برگزار گردید.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین جلسه هم اندیشی با حضورآقای شعبانی مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین، آقای دكتر عارف از اساتید دانشگاه و كارشناس مسائل بازاریابی و فروش و همچنین مدیران مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی و كارشناسان اداره كل در محل سالن جلسات اداره كل برگزار گردید.

در این جلسه ابتداء آقای شعبانی ضمن خیر مقدم وتسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشتند هدف از تشكیل این جلسه بررسی مشكلات موجود مجتمع های خدماتی- رفاهی و دریافت نقطه نظرات و ارائه راهكارهای عملیاتی جهت افزایش ارتقای سطح كیفی خدمات به مسافرین و تردد كنندگان در راههای مواصلاتی استان می باشد، ایشان همچنین اعلام داشتند با توجه به اینكه برابر بررسی های بعمل آمده بیش از 70 درصد از تردد كنندگان در محورهای مواصلاتی را مسافرین گذری سایر استانها به خود اختصاص داده است. فرصت سرمایه گذاری خوبی جهت احداث و بهره برداری از مجتمع های خدماتی – رفاهی در استان قزوین وجود دارد، بطوریكه تاسیس و بهره برداری از سرویس های مورد نیاز مسافرین و همچنین استراحتگاه برای رانندگان باشد.

شعبانی از موارد مهم و حائز اهمیت احداث مجتمع های بین راهی را فراهم آوردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران و نیز كاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی جاده ای و در نتیجه كاهش تصادفات رانندگی اشاره نمود، در ادامه ایشان ارائه خدمات متمركز و مناسب، و جلوگیری از پراكندگی واحدهای خدماتی در طول جاده ها و تمركز آنها در یك مكان ، دسترسی سریع رانندگان و مسافرین، خدمات مورد نیاز، كاهش اتلاف وقت رانندگان و مسافران ، كاهش مزاحمت های ترافیكی و روان سازی ترافیك جاده ها، فراهم سازی امكانات مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن و ایجاد بستری مناسب جهت اشتغالزایی را از اهداف مهم در احداث مجتمع های خدماتی- رفاهی برشمردند.
 
در ادامه این نشست آقای یعقوبی رئیس انجمن صنفی مجتمع های خدماتی- رفاهی استان هم با اشاره به بازدیدهای مشترك دستگاههای ذیربط، اهتمام ویژه مدیران مجتمع ها را به افزایش نظارت به وضعیت نمازخانه ها سرویس های بهداشتی و پاركینگ ها تاكید نمود و افزود مجتمع ها به واسطه خدماتی كه در اختیار مسافران در محورهای مواصلاتی استان ارائه می نمایند نماد افتخار شهر و استان هستند و باید در افزایش ارائه خدمات در این حوزه نسبت به جذب توریست و گردشگر تلاش بیشتری كنیم، وی با بیان برخی از مسایل موجود مربوط به تعدادی از مجتمع های استان مدیران هر یك از مجتمع های حاضر در جلسه را معرفی و از مدیران دو مجتمع موفق استان را به نمایندگی از سایر مجتمع ها دعوت به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و تجربیات خود نمودند.

در نهایت دكتر عارف كارشناس مسائل بازاریابی و فروش در این نشست به بررسی و ارزیابی برخی از مسائل و مشكلات مجتمع ها پرداخته و با ارائه راهكارهای علمی در خصوص راههای جذب ، حفظ مشتریان، مطالب مبسوطی عنوان نمودند. همچنین ارائه خدمات مطلوب و با كیفیت با وجه تمایز آن را  از راههای مهم جذب و حفظ مشتری دانستند. ایشان در خصوص آموزش كاركنان مجتمع ها و راههای ارتباط با مشتریان را از اهمیت ویژه ای  بر شمرد و به آن تاكید نمود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.