| کد خبر: 143593 |

◄ مدیران برای تبیین گفتمان دولت تلاش کنند

قزوین تین نیوز-هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردها و گفتمان دولت است و برنامه های این ایام نباید فقط به افتتاح طرح های عمرانی محدود شود.

تین نیوز

صدیقه چگینی، خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: هفته دولت فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردها و گفتمان دولت است و برنامه‌های این ایام نباید فقط به افتتاح طرح‌های عمرانی محدود شود.

مدیر کل شهری وشوراهای استانداری قزوین اظهار کرد:هفته دولت فرصتی مناسب برای تشریح دستاوردهای دولت است

رضا گروسی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت که در استانداری قزوین برگزار شد تصریح کرد: مدیران باید توجه داشته باشند که در هفته دولت تنها به افتتاح پروژه‌ها و کلنگ زنی طرح‌های خدماتی و عمرانی بسنده نکرده و برای تبین گفتمان دولت نیز تلاش وافری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: مصداق توجه دولت به توسعه همه جانبه و توزیع خدمات در همه مناطق تخصیص اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به روستاها و شهرها است که امیداست با اهتمام فرمانداران و بخشداران شاهد تحول شگرفی در این بخش از خدمات دهی به روستاییان و شهروندان باشیم.

مدیر کل شهری وشوراهای استانداری قزوین ادامه داد: با آغاز به کار دولت دوازهم بدون شک ارائه خدمات به مردم شتاب بیشتری خواهد گرفت چون بسترریل گذاری‌های مناسبی برای خدمات رسانی به جامعه در دولت یازدهم انجام شده است.

گروسی در پایان افزود: همزمان با آغاز هفته دولت، شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز به کار خواهند کرد و با معرفی شهرداران جدید در سطح 25 شهر استان فعالیت‌های عمرانی و خدمات شهری این مناطق شتاب بیشتری گرفته و شهروندان شاهد افتتاح طرح‌های زیربنایی و عمران شهری در جهت رضایت خاطر و آسایش مردم این مناطق خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.