| کد خبر: 147613 |

لبخند پسابرجامی «هما» به فرودگاه یاسوج

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد رونق صنعت توریسم و گردشگری با محوریت توسعه فرودگاه و افزایش پروازها را به عنوان اولین اقدام اجرایی خود معرفی کرد.

تین نیوز

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد رونق صنعت توریسم و گردشگری با محوریت توسعه فرودگاه و افزایش پروازها را به عنوان اولین اقدام اجرایی خود معرفی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه یاسوج، امروز سه شنبه 28 شهریور، نشستی به منظور بررسی شرایط برقراری پروازهای ایران ایر فرودگاه یاسوج با حضور علی محمد احمدی، استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، علی محسنیان، مدیر فرودگاه یاسوج  و با میزبانی فرزانه شرفبافی، سرپرست هواپیمایی جمهوری‌اسلامی ایران (هما) برگزار شد.

در این نشست، استاندار کهگیلویه و بویر احمد که به تازگی سکان مدیریت استان را در دست گرفته است با بیان اینکه اولین اقدام اجرایی خود در جهت توسعه متوازن این استان را رونق صنعت توریسم و گردشگری با محوریت توسعه فرودگاه و افزایش پروازها قرار داده است گفت: با توجه به امکانات و زیرساخت‎های فراهم شده و در دست اقدام در مجموعه فرودگاه یاسوج، هم اکنون آمار پروازهای فعلی رضایت بخش و جوابگوی نیاز استان نیست و  نسل جدید هواپیماهای پسابرجامی هما می‎تواند راهگشای توسعه حمل و نقل هوایی این استان باشد.

فرزانه شرفبافی نیز الزامات مورد نظر هواپیمایی هما را مطرح کرد و قرار شد با سفر وی و کارشناسان این شرکت هواپیمایی به استان کهگیلویه و بویراحمد، طی جلسات کارشناسی عملیاتی و بازرگانی امکانات فرودگاه یاسوج برای برقراری پروازها مورد بررسی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.