| کد خبر: 270743 |

برقراری نزدیک به ۱۹ هزار و ۵۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳

مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از انجام ۱۹ هزار و ۴۷۸ پرواز در ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت حد فاصل ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین امسال خبر داد.

تین نیوز

مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از انجام ۱۹ هزار و ۴۷۸ پرواز در ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت حد فاصل ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسین آجیلیان ممتاز مشاور اجرایی مدیرعامل و مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در نشست خبری با موضوع ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این عملیات که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری اجرا شده است، ۱۹ هزار و ۴۷۸ پرواز در ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت این شرکت برقرار شده و ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۱۳۷ مسافر اعزام و پذیرش شده اند.  

وی افزود: از مجموع پروازهای انجام شده، یک هزار و ۶۷۱ پرواز خارجی شامل ۲۰۰ هزار و ۵۹۷ مسافر و تعداد ۱۷ هزار و ۸۰۷ پرواز داخلی شامل ۲ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۵۴۰ مسافر از فرودگاه های کشور تحت مالکیت این شرکت بوده است.

آجیلیان با بیان اینکه رشد حدود ۳ درصدی که قبلاً پیش بینی شده بود محقق شد، گفت: بر اساس آمار بیشترین سفر داخلی به مشهد و کیش بوده و بیشترین سفر خارجی به ترکیه و دوبی انجام شده است. همچنین ۵ فرودگاه پر تردد به ترتیب مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده است.

مشاور اجرایی مدیرعامل و مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه به برنامه های فرهنگی ارائه شده در فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت با هدف برقراری فضایی شاد و دلپذیر اشاره کرد و گفت: برگزاری پویش «راه آسمان» نیز مورد استقبال مسافران در طول سفرهای نوروزی قرار گرفت و شاهد مشارکت بالای مردم در این پویش بودیم. در حوزه رسانه ای نیز طبق یک برنامه ریزی مشخص به صورت روزانه آمار پروازهای انجام شده و تعداد مسافران از طریق رادیو اعلام شد.

وی افزود: سامانه پیامکی ارسال پیشنهادات و انتقادات از میزان رضایتمندی به شماره ۱۰۰۰۷۰۶۹ به صورت ۲۴ ساعته نظرات مسافران را دریافت و رسد کرد و سامانه تلفنی ۱۹۹ نیز مثل همیشه پاسخ گوی سؤالات مردم در خصوص اطلاعات پروازی بود.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.