| کد خبر: 270368 |

عبور مسافران هوایی نوروز از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام رشد دو درصدی نشست و برخاست پرواز ها از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه، از انجام ۱۶ هزار و ۲۲ پرواز طی این مدت خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام رشد دو درصدی نشست و برخاست پرواز ها از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه، از انجام ۱۶ هزار و ۲۲ پرواز طی این مدت خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، کاپیتان رضا نخجوانی افزود: طبق اطلاعات گروه آمار و اطلاعات هوانوردی، از آغاز عملیات نوروزی در ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین، یک میلیون و ۸۵۵ هزار مسافر از فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده اند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها اظهار داشت: فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک ترین فرودگاه کشور در مدت مذکور شش هزار و ۳۲۶ نشست و برخاست داشت و ۷۵۹ هزار مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.

نخجوانی همچنین گفت: فرودگاه بین المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش ۴۱۷ هزار و ۶۹۲ مسافر و سه هزار و ۴۶ نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک فرودگاه های کشور از آن خود دارد.

به گفته نخجوانی، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش ۱۵۱ هزار و ۱۹۹ مسافر و نشست و برخاست یک هزار و ۳۳۴ پرواز، فرودگاه بین المللی اصفهان با اعزام و پذیرش ۹۴ هزار و ۱۶۸ مسافر و نشست و برخاست ۸۲۰ پرواز و فرودگاه بین المللی تبریز با اعزام و پذیرش ۸۳ هزار و ۹۳۱ مسافر و نشست و برخاست ۷۴۳ پرواز، بیشترین مسافر و پرواز را پس از مهرآباد و مشهد در جمع فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها داشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.