| کد خبر: 269329 |

◄ پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل ونقل مسافری

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی از امروز در این استان خبر داد.

تین نیوز

ایوب کُرد با اعلام  آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی از امروز، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از بیستم اسفند، به صورت حضوری و هم زمان به صورت غیرحضوری (اینترنتی) از طریق دفاتر شرکت های مسافربری و وبگاه های فروش بلیت به نشانی www.payaneha.com و www.safar724.com انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، کرد افزود: طرح نوروزی جابه جایی مسافر به مدت ۲۳ روز، از بیست وچهارم اسفند سال جاری، آغاز خواهد شد و تا هفدهم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان به منظور توقف ناوگان های مسافربری در محل های مناسب و مدت زمان کافی به منظور ادای نماز و صرف افطاری و سحری، برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

کُرد یادآور شد: در حال حاضر ۶۴ شرکت حمل ونقل مسافری، تعداد ۹۷۵ دستگاه اتوبوس، ۳۹ دستگاه مینی بوس و ۱۳۰۳ دستگاه سواری، در حوزه شمال استان آماده خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز است.

وی بیان کرد: دفاتر نظارت مستقر در پایانه های مرزی مسافربری، آماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران هستند و پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان در پایان از مسافران خواست که تهیه بلیت های نوروزی خود را هرچه سریع تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل از جمله گران فروشی یا ارائه ندادن بلیت را با سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی مطرح کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.