| کد خبر: 270426 |

افزایش ظرفیت هوایی روزانه کشور با بازگشت بوئینگ ملکی هواپیمایی چابهار ​

یک فروند هواپیمای ملکی بوئینگ MD-۸۲ با بهره گیری از مراکز تعمیراتی مجهز و به روز کشور، به خط پرواز هواپیمایی چابهار اضافه و۹۰۰ صندلی به ظرفیت حمل ونقل روزانه هوایی کشورمان افزوده شد.

تین نیوز

یک فروند هواپیمای ملکی بوئینگ MD-۸۲ با ظرفیت ۱۶۰ صندلی پس از پایان اورهال و با تکیه بر منابع مالی داخلی شرکت و بهره گیری از مراکز تعمیراتی مجهز و به روز کشور، به خط پرواز هواپیمایی چابهار اضافه و۹۰۰ صندلی به ظرفیت حمل ونقل روزانه هوایی کشورمان افزوده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی هواپیمایی چابهار اعلام کرد؛ یک فروند هواپیمای ملکی بوئینگ MD-۸۲ با ظرفیت ۱۶۰ صندلی پس از پایان اورهال و با تکیه بر منابع مالی داخلی شرکت و بهره گیری از مراکز تعمیراتی مجهز و بروز کشور، به خط پرواز هواپیمایی چابهار افزوده شد.

این هواپیما به علامت ثبتی EP-CBH پس از پایان مراحل تعمیرات سنگین و بازرسی های دوره ای مربوطه (C چک)، شامل بازرسی بدنه و تعمیرات مورد نیاز، تأمین موتور، نوسازی کامل کابین و نصب سیستم جدید روشنایی کابین مسافرین و با انجام پرواز آزمایشی به صورت موفقیت آمیز، وارد ناوگان عملیاتی این شرکت می شود.

گفتنی است؛ صندلی ها و کابین مسافران این هواپیما نیز در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی به هم وطنان، تعویض و نوسازی کامل شده است و با ورود این هواپیما به ناوگان هواپیمایی چابهار، تعداد ۹۰۰ صندلی به ظرفیت حمل و نقل روزانه هوایی کشورمان افزوده شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.