| کد خبر: 270753 |

پل مرزی میلک بازگشایی شد​

پل مرزی «میلک» شهرستان هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان پس از دو روز وقفه با حضور فرمانده مرزبانی کشور بازگشایی و روند مبادلات مرزی از سر گرفته شد.

تین نیوز

پل مرزی «میلک» شهرستان هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان پس از دو روز وقفه با حضور فرمانده مرزبانی کشور بازگشایی و روند مبادلات مرزی از سر گرفته شد.

​به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم ،  پل مرزی «میلک» شهرستان هیرمند در شمال استان سیستان و بلوچستان پس از دو روز وقفه با حضور فرمانده مرزبانی کشور بازگشایی و روند مبادلات مرزی از سر گرفته شد.

 

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه پل میلک محل تجارت و همین طور یکی از گذرگاه های مرزی و اقتصادی مهم کشور است، گفت: یکی از وظایف اصلی مرزبانی تامین امنیت در این محل و تسهیل در ورود و خروج خودروها ترانزیتی است.

ادامه داد: چند روز گذشته یک اشتباه فردی در مرز ایران و افغانستان رخ داد و موجب ایجاد وقفه در فعالیت اقتصادی پل میلک شد. با توجه به تقاضای مکرر کشور افغانستان و با همکاری و رعایت حسن همجواری از سوی کشور ایران و برخورد با فرد خاطی فعالیت در این پل از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه امنیت در مرزهای سیستان و بلوچستان به برکت وجود نیروهای مرزبانی و تعامل مردم بسیار خوب است، گفت: سال گذشته بیش از 200 هزار خودرو از این مسیر ورود و به کار تجارت پرداخته اند.

در بازدید از پایانه مرزی میلک با بیان اینکه در راستای برطرف کردن مشکلات پایانه مرزی میلک و بهبود وضعیت معیشتی مرزنشینان از پایانه مرزی میلک بازدید شد، اظهار داشت: سهولت انجام اقدامات گمرکی مدیون مرزدارانی است که در برقراری امنیت پایدار در منطقه  تلاش می کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ضمن اظهار رضایت از برقراری امنیت پایدار و احساس امنیت در بین مرزنشینان در تبادلات تجاری اظهار داشت: مجموعه دستگاه های دخیل در پایانه همواره در تلاش بوده تا فرآیند خروج کالا تسهیل  گردد و مرزنشینان عزیز بیش از پیش از پتانسیل های موجود در منطقه بهره ببرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.