| کد خبر: 270582 |

طرح کنترل و نظارت ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان در ایام نوروز ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تعداد یک هزار و ۸۰۴دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری تعداد یک هزار و ۸۰۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل با هدف افزایش ایمنی سفر در ایام تعطیلات نوروزی، مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تیمور باقری اظهار کرد: در بازه زمانی مذکور از مجموع یک هزار و ۸۰۴ دستگاه ناوگان مورد کنترل و نظارت قرار گرفته، که از این تعداد ۱۸۲ تخلف به کمیسیون های مربوطه جهت رسیدگی ارجاع داده شدند. 

باقری افزود: از این تعداد ناوگان بازدید شده، یک هزار و ۶دستگاه ناوگان اتوبوسی، ۶۰۲ دستگاه ناوگان باری و ۱۹۶ دستگاه مربوط به سواری برون شهری بوده است. 

وی تصریح کرد: طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی حمل بار و مسافر به منظور امنیت سفر، ارتقای ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات در راستای طرح نوروز؛ به شکل گشت های مشترک با  پلیس راه و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها در کلیه محورهای مواصلاتی و به شکل بازدیدهای میدانی از ناوگان عمومی حمل ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راه ها و محورهای مواصلاتی استان انجام گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.