| کد خبر: 151277 |

استاندار اصفهان:

دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر اصفهان افزایش یافت

استاندار اصفهان گفت: دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر اصفهان از 140 دوربین در سال 92 به 1000 دوربین رسیده است.

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر اصفهان از 140 دوربین در سال 92 به 1000 دوربین رسیده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، رسول زرگرپور ظهر امروز در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی اظهار داشت: زمانی که بحث ترافیک شهری مطرح می‌شود از یک سو بحث زندگی انسان‌ها، صنعت، کشاورزی و خدمات و از سوی دیگر مقوله‌های دیگری همچون محیط زیست، جان انسان‌ها و غیره عنوان می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر مقایسه‌ای انجام شود میزان تلفات جانی تصادفات در ایران 25 برابر ژاپن و 2 برابر ترکیه است، در شروع دولت یازدهم میزان خسارات جانی تصادفات در ایران حدود 27 هزار کشته و 250 هزار زخمی بوده که این معنای یک زلزله بزرگ است.

استاندار اصفهان بیان کرد: در دنیا تلاش‌های علمی و عملی زیادی برای کاهش تصادفات در جاده‌ها شده است به طوری که در طول دهه گذشته تلفات جاده‌ای به صورت چشم‌گیری کاهش پیدا کرده است و این فرآیند نیز در طول چند سال گذشته در ایران پیگیری شده است.

وی ادامه داد: در بخش شهری و در سطح شهر اصفهان دوربین‌های ثبت تخلف از 140 دوربین در سال 92 به 1000 دوربین در پایان امسال رسیده است که در تخلفات سرعت به یک سوم کاهش یافته است.

زرگرپور خاطرنشان کرد: در مقوله اعمال قانون در اصفهان علی رغم همه کمبودهای نیروی انسانی و تجهیزات پلیس راه جدیت و تلاش‌های شبانه‌روزی را انجام داده است و با اجرای طرح‌های اثرگذار خسارات و تلفات از 1300 کشته در سال 92 به 1050 کشته در سال 95 رسیده است که قابل تقدیر و سپاس است.

استاندار اصفهان به اقدامات فرهنگی و آموزش در پلیس راه اشاره کرد و گفت: از صدا و سیما، مراکز فرهنگی و رسانه‌ها انتظار می‌رود که در جهت ارتباط فرهنگ ترافیکی در استان به طور مضاعف برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.