| کد خبر: 270415 |

برقراری ۸۲۴ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه امسال تعداد ۸۲۴ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام شد.

تین نیوز

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه امسال تعداد ۸۲۴ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن کحال زاده رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در خصوص وضعیت سفر و مسافر در بخش هوایی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ فروردین ماه امسال تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه اصفهان ۸۲۴ پرواز بوده است.  

کحال زاده با بیان اینکه از این تعداد، ۶۶۲ پرواز داخلی و ۱۶۲ پرواز خارجی بوده، گفت: در مجموع تعداد ۹۴ هزار و ۵۶۴ مسافر با این پروازها در فرودگاه اصفهان اعزام و پذیرش شده اند.  

وی بیان کرد: در این بازه زمانی تعداد ۳۷ هزار و ۹۴۹ مسافر پروازهای داخلی و تعداد ۹ هزار و ۷۰۱ مسافر پروازهای خارجی به وسیله هواپیما از فرودگاه اصفهان خارج شدند.  

وی افزود: در این مدت در مجموع ۴۶ هزار و ۹۱۴ مسافر نوروزی شامل ۳۷ هزار و ۱۴۵ مسافر پروازهای داخلی و تعداد ۹ هزار و ۷۶۹ مسافر پروازهای خارجی از خدمات فرودگاه اصفهان بهره مند و وارد اصفهان شدند.  

کحال زاده در خصوص پرترافیک ترین روزهای فرودگاه اصفهان خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ فروردین ماه امسال، روزهای دوم و نهم فروردین ماه بیشترین پرواز داخلی و روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و ۵ و ۷ فروردین ماه سال جاری بیشترین پرواز خارجی انجام شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.