| کد خبر: 270313 |

۲ هزار و ۸۴۱ مصوبه برآیند جلسات کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان

از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تعداد ۲۱ نشست کارگروه امور زیربنایی در استان اصفهان برگزار شده که برآیند آن ۲ هزار و ۸۴۱ مصوبه بوده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تعداد ۲۱ نشست کارگروه امور زیربنایی در استان اصفهان برگزار شده که برآیند آن ۲ هزار و ۸۴۱ مصوبه بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن اظهار کرد: در ۳ سال اخیر از سال ۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۲ تعداد ۲۱ نشست کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در استان اصفهان برگزار شده است که پنج نشست آن مربوط به سال ۱۴۰۰ و در ۲ سال اخیر هر ساله هشت نشست برگزار شد.  

وی افزود: برآیند این جلسات در مجموع ۲ هزار و ۸۴۱ مصوبه بود که از این میزان سال ۱۴۰۰ تعداد ۱ هزار و ۶۷۵ مورد، سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۴۸ مورد و سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۸ مصوبه بوده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: طبق آیین نامه اجرایی شورای برنامه ریزی و توسعه استان، ۲۱ عضو ثابت کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست را مسئولانی همچون استاندار به عنوان رئیس، مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان دبیر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رؤسای سازمان های برنامه ریزی و جهاد کشاورزی استان، مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حفاظت محیط زیست و... تشکیل می دهند.  

وی ادامه می داد: همچنین این کارگروه اعضای متغیری همچون مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی و ثبت احوال استان و... نیز دارد.    

قاری قرآن با اشاره به اینکه وظایف متعدد و متنوعی بر عهده این کارگروه گذاشته شده است و در استان اصفهان با تشکیل گروه های کاری تخصصی این وظایف به عهده دستگاه های مرتبط است، گفت: از جمله این گروه های کاری؛ گروه کاری طرح های وابسته کشاورزی با دبیری سازمان جهاد کشاورزی، گروه کاری گردشگری با دبیری اداره کل میراث فرهنگی، گروه کاری صمت با دبیری اداره کل صنعت، معدن و تجارت است که موارد پس از بررسی در این گروه های کاری در گروه کاری تلفیق زیربنایی مطرح و سپس در کارگروه امور زیربنایی مطرح و در نهایت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و به تصویب می رسد.    

وی خاطرنشان کرد: نقش اداره کل راه و شهرسازی دبیری کارگروه و دبیر گروه کاری تلفیق زیربنایی است که علاوه بر اعلام نظرات تخصصی، بررسی موارد قابل طرح از حیث تکمیل مدارک و مستندات را عهده دار است.    

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: در ۳ سال اخیر ۵۱ نشست گروه کاری تلفیق زیربنایی برگزار شده است که برآیند آن ۲ هزار و ۷۹۴ مصوبه بوده است.  

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.