| کد خبر: 270650 |

امکان خدمت رسانی خطوط و ایستگاه های اتوبوس در «اصفهان من» راه اندازی شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی شهرداری اصفهان گفت: نمایش خطوط اتوبوسرانی، امکان دریافت اطلاعات مرتبط با نام و جستجو این خطوط همراه با مسیر مربوطه بر روی نقشه قابل مشاهده است.

تین نیوز

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی شهرداری اصفهان گفت: مکان مند بودن خدمت رسانی خطوط و ایستگاه های اتوبوس به این معنا است که هم زمان با نمایش خطوط اتوبوسرانی، امکان دریافت اطلاعات مرتبط با نام و جستجو این خطوط همراه با مسیر مربوطه بر روی نقشه برای شهروندان قابل مشاهده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سعید فردانی اظهار کرد: در سامانه گردشگری اپلیکیشن «اصفهان من» شهرداری اصفهان، خطوط اتوبوسرانی به صورت مکان مند پیاده سازی شده است.

فردانی افزود: مکان مند بودن خدمت رسانی خطوط و ایستگاه های اتوبوس به این معنا است که هم زمان با نمایش خطوط اتوبوسرانی، امکان دریافت اطلاعات مرتبط با نام و جست وجو این خطوط همراه با مسیر مربوطه بر روی نقشه برای شهروندان قابل مشاهده باشد.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۹۵ خط اتوبوس همراه با ۲۹۵۱ ایستگاه اتوبوس در کل محدوده شهر اصفهان پیاده سازی و قابل استفاده است.

فردانی اضافه کرد: این خدمات به دو صورت عمومی برای شهروندان و تخصصی برای کسب وکارها پیاده سازی شده است و امکان تصحیح اسامی و اطلاعات مکانی ایستگاه ها همراه با به روزرسانی مسیر خطوط وجود دارد.

وی با بیان اینکه این سامانه از طریق اپلیکیشن «اصفهان من» ( app.isfahan.ir) در دسترس شهروندان قرار دارد، خاطرنشان کرد: اگر پیشنهاداتی از سمت شهروندان هم زمان با کاربری از سامانه مطرح شود، پس از ارزیابی، قابل اعمال به سامانه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.