| کد خبر: 147197 |

افزایش 25 درصدی ترافیک شهری با آغاز سال تحصیلی جدید در اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید پیک ترافیک در شهر اصفهان بین 20 تا 25 درصد افزایش می‌یابد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید پیک ترافیک در شهر اصفهان بین 20 تا 25 درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا صلواتی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید پیک ترافیک در شهر اصفهان بین 20 تا 25 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: ستاد مهر ماه با همکاری پلیس راهور، شرکت اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی، مرکز کنترل ترافیک و مناطق 15گانه برای ساماندهی ترافیکی معابر، ایمن‌سازی مدارس و حاشیه خیابان‌های اصلی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: پیشنهاد می‌شود آموزش و پرورش استان اصفهان قبل از صدور مجوز برای ایجاد مدارس و مؤسسات آموزشی جدید در شهر اصفهان از شهرداری استعلام ترافیکی بگیرد چراکه تراکم مدارس در برخی نقاط شهر زیاد است و باعث بروز مسائل ترافیکی می‌شود.

وی تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا رانندگان سرویس مدارس در شهر اصفهان بتوانند برای پارک خودروی خود از فضای داخلی مدارس استفاده کنند تا هنگام تعطیلی مدارس سد معبر ایجاد نکنند و باعث ترافیک نشوند.

صلواتی عنوان داشت: با توزیع کارت هوشمند حمل و نقل استاندارد دانش‌آموزی همچون دیگر کشورهای توسعه‌یافته به دنبال حذف سرویس مدارس هستیم تا دانش‌آموزان به سمت استفاده از اتوبوس، تاکسی و دوچرخه سوق داده شوند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.