| کد خبر: 221867 |

هزینه هر بیمار کرونایی چقدر است؟

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با اشاره به اینکه هر بیمار کرونایی حدود پنج میلیون تومان هزینه دارد، گفت: چهار میلیون تومان از هزینه ها را بیمه ها پرداخت می کنند.

تین نیوز

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با اشاره به اینکه هر بیمار کرونایی حدود پنج میلیون تومان هزینه دارد، گفت: چهار میلیون تومان از هزینه ها را بیمه ها پرداخت می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جمشید محمدی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: بیمه سلامت یکی از حوزه هایی محسوب می شود که در ایام کرونا و در راستای خدمت به مردم نقش بسیار موثری داشته است.

وی نیمی از جمعیت گیلان را زیر پوشش بیمه سلامت عنوان کرد و افزود: بیمه سلامت با ۱۶۴۳ موسسه استان طرف قرارداد است و نسبت به تشخیص درمانی و بستری در بخش خصوصی و دولتی به بیمه شدگان خدمت ارائه می کند.

محمدی با بیان اینکه گیلان، ۲۷۸۶ بیمار خاص دارد که هزینه درمانی آنها به صورت رایگان توسط بیمه سلامت پرداخت می شود، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۲ میلیارد تومان بابت هزینه های بیماران خاص که زیر پوشش بیمه سلامت هستند، پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان، یکی از دغدغه های بخش خصوصی، داروخانه ها و مراکز درمانی را پرداخت نشدن به موقع مطالبات آنها از طرف سازمان های بیمه گر در گذشته خواند و بیان کرد: در راستای تعامل بیشتر با موسسه ها و شرکای کاری بیمه سلامت و همچنین با پیگیری ها و همکاری خوبی که سازمان بیمه سلامت کشور داشته، بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان از مطالبات شرکای کاری خود در بخش های خصوصی و دولتی توانستیم را پرداخت کنیم و امروز در پرداخت مطالبات طرف های قرارداد به روز هستیم.

محمدی به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در گیلان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی حذف دفترچه های کاغذی است و جزو پنج استان نخست در اجرای این طرح در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه هر بیمار کرونایی حدود پنج میلیون تومان هزینه دارد، خاطرنشان کرد: چهار میلیون تومان از هزینه ها را بیمه ها پرداخت می کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.