| کد خبر: 216409 |

حوادث رانندگی در کرمانشاه سه کشته به جا گذاشت

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع چهار حادثه رانندگی منجر به فوت و جرح در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: در این سوانح سه نفر جان خود را از دست دادند و هفت نفر هم زخمی شدند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع چهار حادثه رانندگی منجر به فوت و جرح در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: در این سوانح سه نفر جان خود را از دست دادند و هفت نفر هم زخمی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: حادثه فوتی نخست عصر روز گذشته در محور صحنه و حوالی روستای چغاجانعلی رخ داد.

وی افزود: در این حادثه ۲ دستگاه خودروی پراید با یکدیگر برخورد کردند که راننده آن که مردی جوان بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: در این حادثه همچنین یک زن و مرد که راننده و سرنشین دیگر خودروی پراید بودند نیز مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یادآوری کرد: در حادثه دوم نیز یک دستگاه خودروی وانت پیکان در محور هرسین به کرمانشاه به علت سرعت زیاد واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حادثه نیز سرنشین وانت پیکان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و راننده خودرو مصدوم شد.

سرهنگ حیدری همچنین به واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور سنقر و کلیایی حوالی روستای باوله اشاره کرد و گفت: در این حادثه راکب ۷۶ ساله به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

این مقام انتظامی از یک سانحه رانندگی دیگر میان سه دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و تریلی در محور اسلام آبادغرب – کرمانشاه، سه راهی شیان خبر داد و گفت: در این حادثه چهار نفر از سرنشینان خودروهای سواری مصدوم شدند.

وی در پایان از رانندگان خواست با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از اعمال خطرناکی مانند پرهیز از سرعت و سبقت های غیرمجاز، از وقوع سوانح مرگبار جلوگیری کنند.

سال گذشته ۳۵۲ نفر در حوادث رانندگی برون شهری استان کرمانشاه جان خود را از دست دادند و چهار هزار و ۵۰۸ نفر نیز زخمی شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.