| کد خبر: 213639 |

◄ در خواست از مردم: هنگام وقوع حوادث، بلافاصله رانندگان را متهم نکنید+ فیلم

فرزند یک راننده اتوبوس از مردم خواست هنگام وقوع حوادث رانندگی، بلافاصله انگشت اتهام را به سوی رانندگان نشانه نروند و پس از روشن شدن علت و عوامل دخیل در حادثه، در مورد رانندگان قضاوت کنند.

تین نیوز

فرزند یک راننده اتوبوس از مردم خواست هنگام وقوع حوادث رانندگی، بلافاصله انگشت اتهام را به سوی رانندگان نشانه نروند.

به گزارش تین نیوز، یک برنامه تلویزیونی که جنبه مسابقه و سرگرمی دارد هفته گذشته با حضور رانندگان اتوبوس به همراه خانواده‌هایشان برگزار و در آن مشکلات رانندگان اتوبوس مطرح شد.

در مسابقه تلویزیونی «دستپخت» که شنبه‌ و دوشنبه هر هفته بعد از خبر ساعت 19 شبکه یک سیما برگزار می‌شود، در تاریخ 24 و  26 خرداد، سه راننده اتوبوس به همراه خانواده خود مهمان برنامه بودند.

شرکت‌کنندگان خانواده داداشی از اردبیل، خانواده جعفری از کرمان و خانواده فرجی از آذربایجان در این برنامه در کنار انجام مسابقه، مشکلات حرفه رانندگی اتوبوس را نیز بیان کردند.

به گزارش تین نیوز، نکته قابل توجه در این برنامه حضور همسر و فرزندان این رانندگان بود که به عنوان کسانی که با شرایط کار رانندگی و سختی‌های این شغل از نزدیک آشنا هستند، مشکلات این حرفه را از زاویه دید خود را بیان کردند.

فرزند حسین فرجی راننده اتوبوس در این برنامه به موضوعی قابل توجهی اشاره کرد. او از مردم خواست هنگام وقوع حوادث رانندگی، بلافاصله انگشت اتهام را به سوی رانندگان نشانه نروند و پس از روشن شدن علت و عوامل دخیل در حادثه، در مورد رانندگان قضاوت کنند.

حسین فرجی راننده اتوبوس نیز با بیان این‌که اگر شرایط بدین‌گونه پیش برود در آینده شغلی به نام رانندگی اتوبوس وجود نخواهد داشت مشکلات موجود در این حرفه را دلیل بی‌انگیزیگی افراد برای حضور در این حرفه ذکر کرد.

وی همچنین تاکید کرد که حتی اگر اتوبوسی به صورت کاملاً تکمیل در رفت و برگشت به حمل مسافر بپردازند، باز هم درآمد یکسر این اتوبوس هزینه خود اتوبوس می‌شود. وی یکی دیگر از مشکلات رانندگان اتوبوس را توافقی بودن دستمزد آنان دانست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.