| کد خبر: 214467 |

از سرگیری پروازهای روزانه فرودگاه سنندج گامی در راستای توسعه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: از سرگیری پروازهای فرودگاه سنندج گام مهمی در راستای توسعه کردستان است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: از سرگیری پروازهای فرودگاه سنندج گام مهمی در راستای توسعه کردستان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، خالد جعفری اظهار داشت: خوشبختانه منطقه آزاد بانه و مریوان، اولویت دارترین منطقه در میان هشت منطقه مطرح شده است و امر نویدبخش آینده‌ای خوب برای کردستان است.

وی افزود: متأسفانه تاکنون برنامه بلند مدتی برای پروازهای استان وجود نداشته اما قطعاً اگر پروازها به هر روز دو پرواز ارتقا پیدا کند، صندلی خالی نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: علیرغم وجود مشکلات ناشی از تحریم‌ها و شیوع کرونا، با توجه به اینکه بُعد مسافت و زمان، در ترددها مهم است، تداوم پروازها می‌تواند در توسعه کردستان مؤثر باشد.

جعفری یادآور شد: علاوه بر اهمیت پروازها در تردد تجار و سرمایه گذار داخل و خارج از استان، سنندج در میان کردهای جهان دارای جایگاه ویژه ای است و این ظرفیت را دارد که به ام القرای کردهای جهان تبدیل شود.

وی بیان کرد: در کردستان علاوه بر ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی، زمینه اکوتوریسم و توریسم درمانی هم فراهم است و افزایش پروازهای فرودگاه سنندج، به نفع استان و کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.