| کد خبر: 209403 |

وجود ظرفیت های مرزی؛ بهترین فرصت برای رونق صنعت حمل و نقل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان وجود ظرفیت‌های مرزی به ویژه مرز رسمی باشماق را بهترین فرصت برای رونق سند حمل و نقل در این استان عنوان کرد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان وجود ظرفیت‌های مرزی به ویژه مرز رسمی باشماق را بهترین فرصت برای رونق سند حمل و نقل در این استان عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، خالد جعفری ظهر امروز سه شنبه در نشست با نمایندگان کامیون داران و شرکتهای حمل و نقل استان، مرز را ظرفیتی ارزشمند برای استان عنوان کرد و افزود: با استفاده از منافع مرز، حمل و نقل در کردستان می‌تواند پیشرفت کند.

وی ناوگان حمل و نقل را بخش مهمی در توسعه اقتصادی و فعال بودن رانندگان را به نفع استان دانست و یادآور شد: در شرایط فعلی لازم است حوزه حمل و نقل انعطاف داشته باشد و با سایر بخش های اقتصادی تعامل کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این جلسه که به منظور بررسی اختلاف نظر رانندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها بخش فعال در کشور، بخش تهیه و توزیع اقلام خوراکی و کالاهای اساسی است، از رانندگان خواست برای فعال ماندن حوزه حمل و نقل با تدبیر و تعامل عمل کنند.

در جریان برگزاری این نشست نمایندگان کامیون داران و شرکتهای حمل و نقل استان هرکدام گزارشی از وضعیت فعالیت‌های خود و همچنین رونق در صنعت حمل و نقل در این استان به ویژه با ورود ویروس کرونا را ارائه کردند.

یکی از مطالبات جدی شرکت های حمل و نقل استان کردستان و نمایندگان کامیون داران افزایش حمایت های دولت از این قشر و جبران بخشی از ضرر و زیان وارد شده به آنها بعد از ورود ویروس کرونا به استان کردستان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.