| کد خبر: 243625 |

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی کل کشور( فراجا) محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات را تشریح کرد.

تین نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی کل کشور( فراجا) محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۱ خردادماه الی ساعت ۶ روز دوشنبه مورخ ۱۶ خرداد ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا بیان کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌ها در نظر گرفته شده برای محور کرج – چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱۱ خرداد ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ساعت ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ و ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای محور هراز را تشریح کرد و گفت: تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، همچنین تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۱۲،۱۳،۱۴،۱۵ و ۱۶ خرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز یکشنبه تاریخ ۱۵ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

شیرانی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر گفت: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ خرداد از مسیر جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد از مسیر شمال به جنوب محور تهران - فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای محور آستارا – اردبیل و بالعکس را تشریح کرد و گفت: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱۱ خرداد در محورهای مذکور ممنوع و همچنین تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۲ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در محورهای مذکور ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محدودیت‌های محور سلفچگان – قم (باند رفت به سمت قم) گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز یکشنبه تاریخ ۱۵ خرداد در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه – تهران است.

وی با اشاره به محدودیت‌های محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱۱ خرداد در محور فوق ممنوع و تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۲ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در محور فوق ممنوع است.

شیرانی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکم تلقی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.