| کد خبر: 269401 |

◄ تأمین ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای افزودن به ناوگان فعال جاده ای

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی وعده داد با توجه به نیاز کشور به افزایش ناوگان اتوبوسرانی، ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان فعال در این بخش افزوده شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی وعده داد با توجه به نیاز کشور به افزایش ناوگان اتوبوسرانی،  ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان فعال در این بخش افزوده شود.

به گزارش تین نیوز، سید کمال هادیان فر افزود: برای تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده است.

وی روز هفتم بهمن، در نشست هم اندیشی با داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر مدیران این سازمان، عنوان کرد:  اقدامات تحول محور و آینده نگرانه و ترویج آن در سازمان ها و شرکت های تابعه در دستور کار معاونت حمل و نقل قرار دارد.

هادیان فر ادامه داد: با این اقدامات می توان اثرات معنوی و ماندگاری را شاهد بود.

وی گفت: همچنین لازم است ضمن بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی و قوانین موجود، اجرای سامانه های هوشمند برای نظارت و اعمال سیاست های حمل و نقل مورد توجه قرار گیرد.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره واقعیت های موجود در ارتباط با مشکلات حمل و نقل جاده ای کشور، اطمینان داد تا به نوبه خود، تمام تلاش ها را برای حل و فصل این مشکلات به عمل آورد.

او همچنین بر تحول در زیرساخت های جاده ای و بهینه سازی راه ها، بهبود عملکرد پایانه های بار و مسافر و مرزی، افزایش سهم ترانزیت بین المللی، نوسازی ناوگان بار و مسافر، توسعه سامانه های هوشمند و ارتقای جدی در ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیزمان و آمادگی برای اجرای طرح های مرتبط با سفرهای نوروزی و مراسم اربعین حسینی (ع) تاکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    جناب هادیانفر با وعده دادن مشکل حل نمیشود اتوبوس و کامیون وقطعات چنان گران است که هیچکس حاضر به سرمایه گذاری واتوبوس داری و کامیونداری نیست اگرهم رانندگان اکنون با سختی ادامه میدهند تنها از سرعشق و ناچاری ست وتنها راه حل واردات اتوبوس وکامیون ودادن وتحویل آن به رانندگان با سابقه هوشمند بالاتر از ده سال فعالیت درجاده است نه مجوز به دلالان و نمایشگاهداران داده شود واتوبوس وکامیون را با بیست میلیارد به رانندگان بفروشند