| کد خبر: 165922 |

بازخوانی وعده‌های مدیرعامل شرکت ساخت:

◄ زمان بهره‌برداری از 40 کیلومتر باقی‌مانده کنارگذر جنوبی تهران

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور وعده داد 40 کیلومتر باقی‌مانده از کنارگذر جنوبی تهران در شش ماه نخست سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور وعده داد 40 کیلومتر باقی‌مانده از کنارگذر جنوبی تهران در شش ماه نخست سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش تین‌‌نیوز، خیرالله خادمی 27 فرودین امسال در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت:  سال گذشته 70 درصد تعهدات ما در بخش آزادراهی به تحقق پیوست.

وی به آخرین وضعیت تکمیل پروژه کنارگذر جنوبی تهران اشاره کرد و گفت:40 کیلومتر از این مسیر باقی است که ما امیدواریم در شش ماه نخست سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه هم‌چنین به آخرین وضعیت آزادراه تهران- شمال و اصفهان به شیراز اشاره کرد و گفت: تکمیل آزادراه تهران- شمال با سرعت خوبی ادامه دارد و درعین‌حال آزادراه اصفهان – شیراز که عملیات روسازی آن به‌صورت بتنی انجام‌شده است به تکمیل 60 درصدی رسیده است.

وی به بازدید اخیر خود از آزادراه اراک بروجرد خرم‌آباد اشاره کرد و بابیان اینکه پیشرفت فیزیکی آزادراه اراک- خرم‌آباد به 70 درصد رسیده است، گفت: طول این آزادراه 134 کیلومتر است و موجب اتصال آزادراه اراک- سلفچگان- ساوه و آزادراه خرم‌آباد- پل زال می‌شود و همچنین نقش مهمی در گشایش گره‌های ترافیکی در محدوده شهرهایی چون اراک، بروجرد و خرم‌آباد دارد.

به گفته خادمی این آزادراه صاحب اولین و بزرگ‌ترین تونل سه خطه آزادراهی کشور است که نقش میانبر مسیر بروجرد به خرم‌آباد را ایفا می‌کند و مسیر فعلی به طول 100 کیلومتر را به 58 کیلومتر کاهش می‌دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.