| کد خبر: 179273 |

◄ 7 ایرلاین خارجی از ایران رفتند؛ کاهش 15 درصدی پروازهای فرودگاه امام

پروازهای 7 ایرلاین به ایران متوقف شده و حدود 19 درصد از پروازهای خارجی فرودگاه امام نیز کاهش یافته است.

تین نیوز

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از توقف پروازهای 7 ایرلاین به ایران خبر داد و گفت: حدود 19 درصد از پروازهای خارجی فرودگاه امام کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی رستمی در نشست خبری سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته و در پاسخ به سوال خبرنگار تین‌نیوز مبنی‌بر اینکه در طی سال جاری چه تعداد ایرلاین خارجی پروازهای خود را به فرودگاه امام خمینی متوقف کردند و در راستای آن چند درصد پرواز خارجی کاهش یافته است، توضیح داد: تعداد شرکت‌های خارجی که در سال جاری پروازهای خود را به این فرودگاه متوقف کرده‌اند 6 شرکت هواپیمایی خارجی بودند که اخیرا یکی دیگر نیز به‌دلیل مشکلات اقتصادی که خود عنوان کرده است، قصد توقف پروازهایش را به فرودگاه امام دارد.

رستمی ادامه داد: خوشبختانه ایرلاین‌های داخلی مسیرهایی که ایرلاین‌های خارجی متوقف کرده‌اند را پوشش داده‌اند.

او افزود: با این حال حدودا 15درصد از کل پروازهای خارجی در طی سال جاری از فرودگاه امام کاهش یافته اما توقف پروازهای خارجی به این معنا نیست که کشوری پروازهای خود را قطع کرده است. چراکه ممکن است یکی دیگر از ایرلاین‌های آن کشور به ایران پرواز داشته باشد.

علی رستمی در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در خصوص زمان افتتاح ترمینال سلام، عنوان کرد: ترمینال سلام تنها یک ترمینال نیست بلکه به نوعی مجموعه فرودگاهی است که باید افتتاح شود.

او در ادامه گفت: ترمینال سلام تفاوت زیادی در بین سایر ترمینال‌های فرودگاهی کشور دارد به طوری که کل این ترمینال هوشمند خواهد بود.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، گفت: با تلاش‌هایی که هم سرمایه‌گذار و هم پیمانکار این پروژه انجام داده‌اند امیدواریم که در ماه‌های آینده از ترمینال سلام بهره‌برداری کنیم.

 این مقام مسئول در شرکت شهر فرودگاهی، افزود: با وارد مدار شدن ترمینال سلام بیش از 50 درصد از خدمات ما افزایش پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.