| کد خبر: 267452 |

حذف نقطه حادثه خیز محور خرم آباد به سپیددشت

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نقطه حادثه خیز محور خرم آباد- سپپددشت در قالب عملیات خاکبرداری، تعریض، اجرای بیس و ساب بیس، آسفالت و خط کشی حذف شد.

تین نیوز

بهزاد شاکرمی با اشاره به ایمن سازی محور و حذف نقطه حادثه خیز محور خرم آباد- سپپددشت، اظهار کرد: عملیات ایمن سازی کیلومتر ۷/۳ تا ۷/۶۵۰ به طول ۷۰۰ متر و عرض حدود ۴ متر در دو طرف جاده انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عملیات انجام شده شامل عملیات خاکبرداری،تعریض، اجرای بیس و ساب بیس، آسفالت و خط کشی با هزینه ۳ میلیارد تومان انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه محور خرم آباد - سپید دشت سرزمین جاذبه های طبیعی و گردشگری است، عنوان کرد: این مسیر علاوه بر عبور و مرور روستاها، ترافیک گردشگران و بازدیدکنندگان را به دلیل جاذبه های هم دارد.

شاکرمی با بیان اینکه این مسیر فاقد مشخصات فنی و هندسی لازم بوده و دارای قوس ها و پیچ های غیر استاندارد است، گفت: در راستای ایمن سازی و ارتقاء کیفیت محور، عملیات اجرایی تعریض جاده از سال ۹۰ شروع شده که متاسفانه به دلیل عدم تخصیص مناسب عملیات اجرایی پیشرفت چندانی نداشت.

به گفته وی با پیگیری های صورت گرفته الحاق این محور به چهار خطه های منتهی به مرکز استان نیز صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان افزود: عملیات چهار خطه کردن این محور از تقاطع پلیس راه کمالوند تا روستای ایمان آباد به طول ۱۸ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت و مابقی محور به صورت راه اصلی با عرض متوسط حدود ۱۲ متر اجرا شده است.

به گفته شاکرمی دو کیلومتر ابتدای این محور به دلیل معارضین محلی و تاسیسات تاکنون هیچگونه عملیاتی صورت نگرفته است، اما درر صورت تامین اعتبار این قسمت از کار نیز تکمیل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.