| کد خبر: 264643 |

هشدار راه و شهرسازی لرستان به مدیران برای ساخت مسکن در اراضی دولتی

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان تاکید کرد : دستگاه های اجرایی که طی سه ماه اراضی که واگذار شده را زیر بار ساخت مسکن نبرند، اراضی را در قالب ماده ۱۲ باید برگردانند .

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان تاکید کرد : دستگاه های اجرایی که طی سه ماه اراضی که واگذار شده را زیر بار ساخت مسکن نبرند، اراضی را در قالب ماده ۱۲ باید برگردانند .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاکرمی مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به پروژه آبشار نهضت ملی مسکن خرم آباد، اظهار کرد : آماده سازی این پروژه با ۱۸۶۳ واحد در مساحت ۴۰ هکتار انجام و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

وی بیان کرد : ۱۱۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار برای بلند مدت و ۴۸ هزار واحد در مساحت ۱۵۰۰ هکتاری کوتاه مدت برای استان تعریف شده است، این تعداد علاوه بر ۱۰ هزار واحد جوانی جمعیت است.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه ما در نهضت ملی مسکن با کمبود شدید زمین مواجه هستیم، گفت : در حال حاضر ۳۱۰ هکتار زمین برای ۱۴ هزار و ۸۰۰ واحد در حال ساخت است ، همچنین ۸۲۸ هکتار در شورای برنامه ریزی و کارگروه زیر بنایی هم مصوب شده است .

شاکرمی بیان کرد : مکاتبات و رایزنی هایی با منابع طبیعی و مالکان برای تامین زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن داشته ایم ، اما چندان موفقیت آمیز نبود .

وی خاطر نشان کرد : در راستای ماده ۱۲ قانون جهش تولید مسکن موظف هستیم اراضی که به نهادهای دولتی واگذار شده اما ساخته نشده است ، برگردانیم .

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان تاکید کرد : دستگاه های اجرایی که طی سه ماه اراضی که واگذار شده را زیر بار ساخت مسکن نبرند ، باید در قالب ماده ۱۲ اراضی را برگردانند .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سجاد 0 0

    آقای بهزاد شاکرمی شما میگید پروژه آبشار طلایی نهضت ملی مسکن هستش چرا دروغ میگوید این پروژه مال زمان آقای روحانی هستش این مسکن ملی هستش من این دوسال در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردم میکن زمین نداریم