| کد خبر: 251794 |

معاون راه و شهرسازی لرستان:

چهارخطه خرم آباد - کوهدشت تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: چهارخطه خرم آباد - کوهدشت تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: چهارخطه خرم آباد - کوهدشت تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گودرز بابا عباسی در خصوص احداث چهارخطه های منتهی به مرکز لرستان، اظهار کرد: چهارخطه خرم آباد - کوهدشت (خضر- فرودگاه) یکی از زیرپروژه های لرستان بوده که محل اجرای آن خرم آباد بوده است.  

وی با بیان اینکه آسفالت محور (خضر- فرودگاه) تا سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد، بیان کرد: براساس زمان بندی در نظر گرفته شده این پروژه تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: تهیه و نصب علائم ایمنی حفاظ های بتنی(نیوجرسی) محور خرم آباد - کوهدشت - دم زانوگه نیز تا سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

باباعباسی عنوان کرد: مسیر کوهدشت به دم زانوگه ۱۸ کیلومتر بوده که پنج کیلومتر آن عقد قرارداد شده و نیاز است اعتباری برای این بخش اختصاص داده شود.

وی گفت: یکی دیگر از زیرپروژه های چهارخطه های منتهی به مرکز لرستان تقاطع غیرهمسطح کنار گذر جنوبی خرم آباد(سپاه، سنگبری، تلوری- نوژیان) است که محل اجرای آن خرم آباد بوده و براساس زمان بندی در نظر گرفته شده تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به مرحله افتتاح خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: تکمیل واریانت چنار محور خرم آباد- کوهدشت به طول ۴.۷ کیلومتر بوده که تاکنون ۲۳۱۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه ۴ هزار میلیارد ریال است.

باباعباسی اضافه کرد: اجرای تقاطع غیرهم سطح  سه راهی پتروشیمی که محل اجرای آن خرم آباد است و تاکنون ۰.۰۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس زمان بندی در نظر گرفته شده این پروژه تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: حذف نقاط حادثه خیز، کاهش چشمگیر تصادفات شدید رخ به رخ، تسهیل در تردد زائرین کربلا که از این مسیر به ایلام و سپس عتبات عالیات سفر می کنند، ایمن سازی مسیر و صرفه جویی در زمان تردد از توضیحات فنی طرح مذکور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.