| کد خبر: 168248 |

◄ امتداد خط هفت مترو تا دانشگاه علوم و تحقیقات

خط هفت مترو تهران تا دانشگاه علوم و تحقیقات ادامه خواهد یافت. اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: به‌منظور سهولت رفت‌وآمد اهالی محله حصارک و دانشگاهیان سازمان مرکزی و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی موضوع توسعه مترو تا واحد علوم و تحقیقات یکی از بندهای تفاهم‌نامه دانشگاه با شهرداری تهران بوده که به‌صورت مستمر پیگیری شده است.

تین نیوز

خط هفت مترو تهران تا دانشگاه علوم و تحقیقات ادامه خواهد یافت.

اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد با اعلام این خبر گفت: به‌منظور سهولت رفت‌وآمد اهالی محله حصارک و دانشگاهیان سازمان مرکزی و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد موضوع توسعه مترو تا واحد علوم و تحقیقات یکی از بندهای تفاهم‌نامه دانشگاه با شهرداری تهران بوده که به‌صورت مستمر پیگیری شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد شاکری افزود: در جلسه مشترکی با حضور مهندس هاشمی رئیس شورای شهر تهران مصوب شد شرکت مترو تهران خط هفت را از میدان بوستان سعادت‌آباد تا دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات توسعه دهد. در مطالعاتی که دانشگاه آزاد انجام داده سه ایستگاه در این بخش از خط هفت مترو دیده‌شده و البته نیاز هست که مطالعات صورت گرفته نهایی شود.

شاکری بابیان اینکه در این جلسه راهکارهای اجرایی موردبحث قرار گرفت و شرکت مترو برای اجرا اعلام آمادگی کرد، گفت: مقرر شد جلسه مشترکی با حضور شهردار منطقه پنج و مدیرعامل مترو در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر برگزار شود تا هر چه سریع‌تر مقدمات اجرا فراهم شود.

او افزود: مصوبه شورای‌عالی ترافیک شهر تهران برای این بخش از خط هفت اخذشده و متعاقب آن کار اجرایی شروع می‌شود.

خط هفت مترو تهران از ورزشگاه تختی در جنوب شرقی تهران آغاز می‌شود و تا منطقه حصارک در شمال غربی تهران ادامه می‌یابد. قسمتی از این خط پیش‌ازاین افتتاح‌شده بود که به‌دلیل مشکلات فنی بسیار مجدداً تعطیل شد و با بهسازی‌ها و ایمن‌سازی‌های انجام‌شده به‌زودی مجدداً به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    این شورا شهر و شهرداری واسه مردم که کاری نمیکننچ، حداقل واسه دوستانشون تو دانشگاه ازاد کاری کنن!