| کد خبر: 269350 |

سامانه جامع بندری در سال ۱۴۰۳ اجرایی می شود

عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از اجرایی سازی ۱۴ راهبرد بسیار مهم بندری و اقتصادی، در بنادر بازرگانی کشور در سال آینده خبر داد و گفت: سال آینده سامانه جامع بندری در سازمان بنادر و دریانوردی اجرایی خواهد شد.

تین نیوز

جلیل اسلامی در همایش مدیران سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سامانه جامع بندری در سال ۱۴۰۳ اجرایی می شود، گفت: سال ۱۴۰۳، ضمن جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، رویکرد ما در این حوزه، به کارگیری مدل توسعه ای سرمایه گذاری کلان پروژه است و در این رویکرد امکان مدیریت سرمایه گذاری های کلان در قرارگاه های بزرگ را خواهیم داشت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی ، عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از اجرایی شدن آیین نامه های جدید بندری از فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد. 

وی با بیان اینکه آخرین نظام تعرفه ای سازمان بنادر به سال ۸۲، برم ی گردد گفت: تدوین تعرفه گذاری جدید در بنادر حاکمیتی بعد از ۲۰ سال، یکی از راهبردهای مهم معاونت بندری و اقتصادی سازمان بنادرودریانوردی در سال آینده است که بسیار گسترده خواهد هم خواهد بود. 

اسلامی، ساماندهی بنادر کوچک را نیز راهبرد دیگر سازمان بنادر برشمرد و تأکید کرد: ساماندهی و تعیین تکلیف بنادر کوچک، به عنوان یک برنامه اجرایی، در دستور کار جدی معاونت بندری قرار دارد.

معاون امور بندری و اقتصادی با بیان ساماندهی پایانه های تخصصی و کالاهای خطرناک در سال آتی، از پیگیری اجرای شهرهای لجستیک بندری در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گفته اسلامی موضوع ارتقای مهارت های حوزه نظارت و آموزش تخصصی نیز از دیکر دستورکارهای معاونت بندری است.

عضو هیئت عامل سازمان بنادرودریانوردی، توسعه دیپلماسی اقتصادی دریایی و بندری با رویکرد افزایش قراردادهای سه جانبه در کشورهای هدف را یکی دیگر از تکالیف و مأموریت های سازمان بنادر در سال آتی عنوان کرد.

اسلامی، همچنین کنترل سوانح بندری و افزایش ایمنی کار در بنادر و چاره اندیشی برای رفع چالش های تخلیه و بارگیری در بنادر شمالی را از دستورکارهای مهم سازمان برای سال آینده برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.