| کد خبر: 243569 |

◄ بازدید هیاتی از سازمان بنادر قطر از بنادر استان بوشهر

رییس سازمان توسعه و مدیریت بنادر قطر در راس هیات عالیرتبه دریایی و بندری از بنادر بوشهر ، دیر و کنگان بازدید کردند.

تین نیوز

رییس سازمان توسعه و مدیریت بنادر قطر در راس هیات عالیرتبه دریایی و بندری از بنادر بوشهر، دیر و کنگان بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالله محمد الخنجی، رییس سازمان توسعه و مدیریت بنادر قطر در راس هیات عالیرتبه دریایی و بندری از بنادر بوشهر ، دیر و کنگان بازدید کردند. در این بازدید هیات قطری با حضور در بنادر بوشهر، دیر و کنگان از نزدیک از ظرفیت‌های دریایی و بندری و همچنین فرصت‌های سرمایه گذاری در این بنادر بازدید کردند.

محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حاشیه این بازدید گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای توسعه روابط تجاری و افزایش همکارهای بندری و دریایی با کشور قطر  از تمامی ظرفیت  های خود بهره خواهد گرفت و در این خصوص هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

شکیبی نسب افزود: بنادر استان بوشهر از ظرفیت و  پتانسیل بالایی برخوردار هستند و یکی از  این موارد  جزیره نگین میباشد که  میتوان با سرمایه گذاری و ایجاد  یک مرکز لجستیکی توسط بخش خصوصی قطر در بندر بوشهر، کنترل هرچه بیشتر زنجیره تامین صادارات کالا از بوشهر به قطر را فراهم کرد.

در ادامه خسرو سرایی مدیرکل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه‌ها سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی آماده هرگونه حمایت و همکاری در راستای توسعه روابط اقتصادی و تجاری  با کشور قطر میباشد و در این خصوص از تمامی گزینه‌ها و ظرفیت‌ها بهره خواهد گرفت.

در این نشست همچنین عبدالله محمد الخنجی، رییس سازمان توسعه و مدیریت بنادر قطر هدف از سفر به ایران را ملاقات با مقامات ایرانی و بازدید از بنادر استان بوشهر  اعلام کرد و گفت:  بنادر دیر و بوشهر دروازه اصلی تجارت بین قطر و ایران هستند.

الخنجی عنوان کرد:  از آنجایی که ۹۹ درصد مراودات تجاری بین ایران و قطر از طریق بنادر بوشهر و دیر انجام می‌شود، این دوبندر در همکاری‌های تجاری بین دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، در این بازدید عبداله محمد النبی مدیر عامل شرکت الموانی،حسین احمد المقیف معاون تجاری شرکت الموانی،حمد علی الانصاری مدیرکل بازاریابی و روابط عمومی شرکت الموانی و خالد عبداله النعیمی  مدیر کل بندر الرویس، عبدالله محمد الخنجی رییس سازمان توسعه و مدیریت بنادر قطر را همراهی می‌کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.