| کد خبر: 185028 |

با هدف تقویت روابط تجاری دو کشور صورت پذیرفت:

◄ بازدید سرکنسولگری کشور قزاقستان از بندر امیرآباد

آیدجان آیداشف سرکنسول کشور قزاقستان به منظور آشنایی با پتانسیل ها و ظرفیتهای بندر امیرآباد از این بندر بازدید کرد.

تین نیوز

 آیدجان آیداشف سرکنسول کشور قزاقستان به منظور آشنایی با پتانسیل ها و ظرفیتهای بندر امیرآباد از این بندر بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد؛ آیدجان آیداشف سرکنسولگری قزاقستان در ایران به منظور آشنایی با ظرفیتها و پتانسیل های بندر امیرآباد صبح روز یکشنبه ۱۱ فروردین ماه  وارد بندر شد و پس از بازدید از محوطه ها، اسکله ها و ظرفیتهای این بندر با مهندس رضوانی دیدار و گفتگو کرد.

مدیر بنادر دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد ضمن خیر مقدم و خوشامدگویی به سرکنسول قزاقستان توضیحات مبسوطی در خصوص بندر امیراباد – اولین بندر نسل سوم کشور – ارائه و یادآور شد بخش دولتی با ایجاد زیر ساختها و اسکله ها و ارتقاء توان اسمی از یک طرف و حضور پر رنگ سرمایه گذاران بخش خصوصی از طرف دیگر با عث رونق روزافزون بندر امیرآباد گشته بطوریکه تا کنون  بیش از ۱۳۵۰ میلیاد تومان سرمایه گذاری در حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی در امیرآباد صورت گرفته و هر ساله شاهد حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این بندر هستیم. این بندر با اتصال به ریل سراسری از مزیت خوبی برخوردار است که امیدواریم با بهره برداری از اسکله رو-رو ریلی توان تخلیه ریلی را تا ۴۰ درصد ارتقا بخشیم. در ادامه مهندس رضوانی اظهار داشت ضمن بازدیدی که از بنادر قزاقستان داشتیم امیدواریم که این مسیر بیش از پیش رونق یافته و مسیر ترانزیت جدیدی از چین به کشورهای حوزه خلیج فارس گشوده شود.

در پایان سرکنسول قزاقستان ضمن تشکر از پذیرایی گرم بندر امیرآباد اظهار داشت در بازدید امروزافقی برای ما گشوده شد که امیدواریم با معرفی این ظرفیتها سرمایه گذاران قزاق را به این بندر راهنمایی تا از این موقعیت بی نظیر برای سرمایه گذارای و مراودات کالا و خدمات بهره مند گردیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.