| کد خبر: 242151 |

◄ واگذاری 10 دستگاه واگن مسافربری گمرک رازی خوی به شرکت حمل و نقل

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰ دستگاه واگن مسافربری موجود در گمرک رازی خوی در راستای توسعه فعالیت‌های ارزآور با ورود دستگاه قضایی تعیین تکلیف شده و واگذاری واگن‌های مذکور به وارد کننده شرکت حمل و نقل بلامانع است.

تین نیوز

 ناصر عتباتی روز یکشنبه در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری اظهار کرد: با توجه به نیاز استان به ناوگان حمل و نقل عمومی و وجود ۱۰ دستگاه واگن مسافری بری در گمرک رازی، مکاتبه‌ای با دادستانی کل در خصوص تعیین تکلیف این واگن ها صورت گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: بنا به نظر معاون دادستانی کل کشور و که با توجه به نیاز مبرم ناوگان حمل مسافر به واگن های توقیفی و در راستای ایجاد تداوم فعالیت شرکت‌ها و فعالان اقتصادی و جلوگیری از ورشکستگی بنگاه‌های اقتصادی، واگذاری واگن های مذکور به وارد کننده شرکت حمل و نقل بلا مانع است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: امروز نیاز است تصمیماتی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اتخاذ  شود که خروجی آن تقویت ناوگان حمل و نقل استان باشد.

عتباتی بیان کرد: با ورود این واگن‌ها به چرخه حمل و نقل برای ۵۰ نفر به طور مستقیم اشتغال زایی ایجاد می‌شود و سالانه در جابجایی ۱۰۰ هزار مسافر نقش آفرین خواهند بود.

وی اضافه کرد: این یک اقدام عملی در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است.

وی تاکید کرد:  در واگذاری این واگن‌ها به وارد کننده باید استانداردهایی که لازم است کسب و حقوق دولتی و گمرکی نیز در این واگذاری مدنظر قرار گیرد.

 پنج سال پیش، ۲۰ دستگاه واگن قطار توسط یکی از بازرگانان خریداری شده که ۱۰ واگن به کشور وارد شده و مورد بهره برداری قرارگرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.