| کد خبر: 202857 |

رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران:

◄ مازاد پرداختی رانندگان نیمه‌یدک برای دریافت کارت هوشمند بازگردانده می‌شود

مقرر شد فهرست افرادی که در هنگام ثبت نام کارت هوشمند ناوگان نیمه یدک، مبلغ بیش از بیست هزار تومان پرداخت کرده‌اند، تهیه شده و مبلغ مازاد پرداختی به آنان مسترد شود.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران گفت: آن‌دسته از رانندگانی که در زمان ثبت نام جهت دریافت کارت هوشمند ناوگان برای نیمه یدک خود مبلغ 250 هزار تومان به حساب سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واریز کرده‌اند، می‌توانند مازادپرداختی خود به مبلغ مازاد 230 هزار تومان را دریافت کنند.

به گزارش تین نیوز، عبدالله خانعلی افزود: انجمن رانندگان کامیون‌های یخچالدار استان تهران طی نامه‌ای از مسئولان سازمان راهداری درخواست کرد در جهت حمایت و تشویق مالکان نیمه یدک‌های استاندارد جهت ثبت نام در طرح ثبت و شناسایی ناوگان نیمه یدک، از کلیه نیمه یدک‌های استاندارد در زمان ثبت نام یک نرخ واحد و کمترین مبلغ دریافت شود و مازاد پرداختی به مالکان ناوگان نیمه یدک مسترد گردد.

بیشتر بخوانید: کاهش تعرفه ثبت نام کارت هوشمند ناوگان نیمه یدک‌ جاده‌ای

وی افزود: خوشبختانه این درخواست مورد موافقت مسئولان سازمان راهداری قرار گرفت و قرار شد کلیه ناوگان نیمه یدک با همان مبلغ حداقل 20 هزار تومان در این طرح ثبت نام کنند.

این فعال صنفی بیان کرد: در پیگیری‌ها همچنین مقرر شد فهرست افرادی که در هنگام ثبت نام کارت هوشمند ناوگان نیمه یدک، مبلغ بیش از بیست هزار تومان یعنی250 هزار تومان پرداخت کرده‌اند، تهیه شده و مبلغ مازاد پرداختی یعنی 230 هزار تومان به آنان مسترد و به حساب‌شان واریز شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران ادامه داد: جهت تسریع در روند امور، از تمامی رانندگانی که در زمان ثبت نام 250 هزار تومان پرداخت کرده‌اند، خواهشمند است پلاک انتظامی نیمه یدک، نام و نام خانوادگی مالک، کد ملی و شماره کارت یا حسابی را که می‌خواهند این مبلغ به حساب‌شان واریز شود را برای اینجانب ارسال کنند تا در اختیار دایره مالی سازمان راهداری قرار داده شود و مبلغ مازاد به حساب ایشان واریز شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.